torsdag 8 november 2012

Thursday in November



Inspirationsfabriken bjuder på sovrumsinspiration men jag har inte hunnit med. Veckan har varit fylld av aktiviteter så långt bort ifrån sovrummet man kan komma. ;-) Tisdagsnatten bjöd till exempel på valvaka och idag har jag shoppat. En ny kamera. Imorgon blir det bokcirkel och helgen - gissa vad jag gör då... :)

Bilden har givetvis inget alls med sovrum att göra, förutom att jag inbillar mig att det vore otroligt lyxigt att få ha ett sovrum just i det där huset. Det är en av många hundra bilder från Rom som ska gås igenom. Fler bilder från resan och ett och annat tips kommer i helgen. Happy Friday!

Just another pic from Rome. Many more to come during the weekend. See you then!

8 kommentarer:

Marina 8 november 2012 kl. 22:08  

Ny kamera? Låter spännande.
Bokcirkel är något jag önskade att jag hade tid att vara med i men det kommer kanske.

Kram

Georgianna 9 november 2012 kl. 07:45  

I love it, Karin! And so excited for you! xoxo

CreandoPhoto 9 november 2012 kl. 09:03  

Vackert! Vad är det för kamera som är införskaffad?
Kramar

Petra / Popetotrora 9 november 2012 kl. 13:15  

Jag tror du inbillar digg alldeles rätt. Ett sovrum i det huset vore verkligen inte fel.

Jag bommade veckans tema, jag med. Vi får ta nya tag nästa vecka, helt enkelt. :)

Trädgården på Höjden... 9 november 2012 kl. 15:08  

En ny kamera alltså.
*längtansfull suck*
kram åsa

Moa 9 november 2012 kl. 16:02  

Ny kamera - det låter intressant! :) Ser fram emot att höra mer om det!

Fler bilder från Italien låter också underbart, här i Umeå är det kallt och isigt så lite medelhavskänsla vore underbart :)

Ha en fin helg!
Kram Moa

Anna/Rackarungar 10 november 2012 kl. 08:30  

Ny kamera? Vad blev det?

Helt rätt, tror också att det ligger minst ett urhärligt sovrum där bakom fina fönstren. En bra tolkning på veckans tema, om du frågar mig!

Vart ska du nu då...? Resa igen?

LissenTo 16 november 2012 kl. 14:57  

Åh ny kamera och en resa som låter fantastisk.

Vill veta mera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP