torsdag 29 november 2012

Fabriken - inredningsfototips



Torsdag igen och nytt tema på Fabriksbloggen. Den här veckan är temat inredningsfoto-tips. Eftersom jag fick förtroendet (tack snälla!) att skriva dagens temainlägg blir det inget längre inlägg här. Klicka er istället vidare till Fabriken och läs mina tankar om ljus, perspektiv, komposition och lite till! :-) Och har du något bra tips att komma med får du mer än gärna lämna en kommentar där eller här.

Fin torsdag allesammans!

A little while ago I was asked to write a post about interior photography. Now it's up (only in Swedish though). Please share any tips and trix you have regarding photographing interior in the comments. Have a lovely Thursday!

10 kommentarer:

LissenTo 29 november 2012 kl. 09:15  

Du är värt allt förtroende, du fotar så tilltalande fint och inspirerande.

Ha en fin dag. // Lissen

Annelie 29 november 2012 kl. 09:35  

Vilket roligt uppdrag! Det är ju verkligen en superfin blogg det där! Kram

Mormorsglamour- pyssel och inredning 29 november 2012 kl. 10:49  

Tack för ett riktigt bra inlägg! Du sammanfattade det så bra och pedagogiskt.
Kram
Helena

Trädgården på Höjden... 29 november 2012 kl. 10:53  

dina bilder är alltid så inspirerande
kram åsa

Petra / Popetotrora 29 november 2012 kl. 10:58  

Vad glad jag blev när jag såg att det var du som presenterade dagens tema! Det var du väl värd och det var ett jättebra inlägg!
Ha en fin torsdag. :)

Camilla Alvén 29 november 2012 kl. 13:34  

Då fortsätter jag ditåt...
Ha det bra
Kram

Camilla Alvén 29 november 2012 kl. 13:37  

Hej igen!
Bra skrivet!!!

Anna 29 november 2012 kl. 20:43  

Fantastiskt inlägg! Jag tar till mig varenda ord!
Kramen!

tinajo 29 november 2012 kl. 23:43  

Hej hej, fin blogg du har - jag återvänder! :-)

Fröken Fräken 30 november 2012 kl. 12:22  

Då ska jag snart klicka mig vidare.. kanske det finns något tips där hur man kan lura fram solen, för den är den största bristen i mitt fotande just nu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP