torsdag 31 mars 2011

Nyföddfotografering

20110331_blogg

Ni kanske minns gravidbilderna jag fotade för ett tag sedan? För några veckor sedan kom en efterlängtad pojke till världen och i helgen hade jag nöjet att få fotografera det lilla underverket. Idag bjuder jag på en första bild. Fler kommer när föräldrarna fått se dem.

You might remember the pregnancy shoot I did a while ago. About three weeks ago a precious baby boy was born and last weekend I had the please to photograph him. Today a sneak peek. More pictures will come later on.

12 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein 31 mars 2011 kl. 19:43  

Liebe Karin, er sieht so süss aus!
Und Du hast eine wunderschöne Aufnahme von ihm gemacht!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Lotta 8`) 31 mars 2011 kl. 19:49  

Åh... så fin han är!!! Tänkte väl att det skulle dyka upp bebisbilder här inom kort :) Fint fotat Karin ♥

Roligt att se en liten bild hemifrån dig, ser så fint ut!

Ha det så gott, kram ♥

Lotta MayaLee Photography 31 mars 2011 kl. 21:31  

Åhhhh så gullig! Jättefint fotat! Ser fram emot att se fler bilder från nyföddfotograferingen :-)
Kram!

Karins fotoblogg 31 mars 2011 kl. 21:34  

Uj, uj....så söt! Så fint fotat, jag vill ju också ser mer såklart!

Kram, kram!

Hem och Lycka 31 mars 2011 kl. 22:14  

Å så söööt, jättefint fotat!

kram Mia

Annelie Johnsson 1 april 2011 kl. 11:00  

Underbar!! Längtar tills jag får snusa på min lilla knodd...

Kram♥

Kollegan Petra 2 april 2011 kl. 15:07  

Åh, en så fin bild. Han ser ut att ha det riktigt bra! :)

Hoppas du mår bra och att vi snart ses. Kram!

Anonym 2 april 2011 kl. 21:52  

Ja det är verkligen en jättefin bild! Vår lille gullunge... :D Ser fram emot att få se de övriga när du är klar med dem!

Kram

Karin A 3 april 2011 kl. 12:04  

Petra - kul att du kollar in här. Absolut, vi får ses snart. :) Kram

LissenTo 3 april 2011 kl. 16:06  

Bara sååå underbar!

Maria 3 april 2011 kl. 16:26  

Men så underbart söt! Cool sovställning, sådär ihopvikt...

a-k 3 april 2011 kl. 19:17  

Oj vilken sötnos! Det är inte klokt vilka akrobater dom är när dom är så små.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP