söndag 13 februari 2011

Gravidfotografering

En kall och vacker vinterdag i januari fotade fotade jag gravidbilder med mina vänner Birgit och Stefan. Vi började utomhus i Trädgårdsföreningen för att sedan fortsätta inomhus hemma hos mig. Snart är lilla "knyttet" här och det går inte att ta miste på hur förväntansfulla de blivande föräldrarna är. Vilken bild gillar du bäst? Birgits fina blogg hittar du här.

gravidfoto1
gravidfoto3
gravidfoto2
gravidfoto4
gravidfoto5
gravidfoto6
gravidfoto7
gravidfoto9
gravidfoto10
gravidfoto8
 
gravidfoto11

A cold winter day in January I had a pregnancy shoot with my friends Birgit and Stefan. One can really see how happy and excited they are. Which picture to you like the most? You find Birgit's blog here.

11 kommentarer:

♥Karin♥ 13 februari 2011 kl. 23:24  

Underbara foton, Karin!

Anjas Hill 14 februari 2011 kl. 08:56  

Vilka passande, kärleksfulla och fantasiska bilder för alla hjärtans dag! Ha det underbart Karin!/Anja

Yvonne - Frl. Klein 14 februari 2011 kl. 09:20  

Liebe Karin,
ja man kann sehen, wie glücklich die Beiden sind! Wunderschöne Fotos hast Du von Ihnen gemacht.
Ich finde das mit den kleinen Socken so süss!
Ich muss Dir nochmal schreiben, wie toll Du deutsch kannst! Hast Du es in der Schule gelernt?
Eine schöne neue Woche,
viele liebe Grüße, Yvonne

Annelie 14 februari 2011 kl. 10:19  

Åh vad fint! Bebismagar är ju bland det bästa som finns!

Solveig 14 februari 2011 kl. 16:24  

Den första till höger och närbilden på paret blev mina favoriter! Fint redigerat också!
Kanske dags för en lunchträff igen? Jag plåtar hårdrocksband på Valand nu på fredag, har du lust att hänga på kan du väl ringa mig? Kram

mormor Hannele på Hisingen 14 februari 2011 kl. 17:12  

Mysigt.

Ninni 14 februari 2011 kl. 18:38  

Vilka härliga bilder!
I Brasilien är det jättevanligt att man går till fotografen och tar hela serier på den väntande mamman med pappa och ev. syskon.
Bilderna samlas sedan i en bok och man visar dem för sina vänner.
För mig kändes det lite främmande men det blir kanske allt vanligare här också. Kanske något att satsa på Karin :)
Kram Ninni

Glädjekällans Trädgårdsblogg 14 februari 2011 kl. 19:56  

Underbara bilder en sådan här dag. Extra kul att jag känner igen en av 'modellerna'.
Ha det gott
Birgitta

Maria 14 februari 2011 kl. 21:47  

Oj, det går inte säga vilken av dem jag gillar bäst, alla är jättefina ju! Hoppas allt är bra med dig Karin. Kram :)

Anonym 15 februari 2011 kl. 16:38  

Ja du vet ju att jag älskar bilderna... :D Nu har jag lagt ut några på min blogg. Vad fina några blev i svartvitt oxå, du får gärna ta med dem både i färg o svartvitt på skivan sen!

Vi hörs,
kram!

Moa 17 februari 2011 kl. 21:08  

Underbara bilder Karin.. gillar dem jättemycket och har ju träffat Birgit så det är extra roligt att se dem, vad lyckliga de ser ut helt underbart *love* Gillar nog bilden som är svartvit med den randiga magen.. sååå fin. kram och ha det gott Karin/Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP