torsdag 28 augusti 2014

Fabriken - DIY



Fabriken har öppnat dörrarna igen och den här veckan är temat Do It Yourself. Jag gillar DIY, framför allt gillar jag tanken på att göra saker själv. Men ofta stannar det just vid en tanke. Bra då att andra ibland är bättre på att genomföra saker.

Vi är en grupp på jobbet som börjat virka. Första projektet var att virka en frukt-/brödkorg. På bilden ser ni min. Perfekt att samla lite äpplen (ljuvliga Alice från min mammas trädgård!) i så här på sensommaren. 

Kika in på Fabriken för fler idéer på saker du kan göra själv. Trevlig helg!



***

I've started to do some crocheting together with some co-workers. First thing I made was this little basket for fruits or bread. It's perfect for my Alice apples (picked in my mum's garden), don't you think? Happy weekend!

4 kommentarer:

leanne can blog 29 augusti 2014 kl. 00:00  

I love your crocheted basket!

Lotta 8`) 29 augusti 2014 kl. 07:44  

Åh, så fin virkad korg! Passar perfekt till äpplerna. Ja, Alice är en god sort, har den på mitt familjeträd och i år är skörden stor och det äts äpple varje dag :)

Virka är roligt, jag virkade en korg av matttrasor jag köpte på loppis, den blev väl sådär :)
Dottern som inte är kompis med stickorna, har börjat virka och först ut var ett par fina tofflor, perfekt nu när det blir lite kallt om golvet. Ha det så bra Karin, kram ♥

Petra / Popetotrora 29 augusti 2014 kl. 19:51  

Fint, Karin! Och dom där äpplena ser galet smarriga ut! :)

Marina 29 augusti 2014 kl. 20:50  

Vackert vackert!

Kram till dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP