onsdag 9 juli 2014

Our joyful moments week 27/52




It's summer and time for my four weeks vacation (the reason why I'm late posting our photos this week). I'll spend most of the time at home but will travel a bit now and then. My photo was taken in Dalsland by lake Vänern. I was there during the weekend for a wedding. Ally has photographed gorgeous fields of sunflowers near San Gimignano . Her photo really makes smile! What was your joyful moment this week?

#ourjoyfulmoments is a photography project where Ally and I share lovely moments from our week.
 
Det är sommar och semester (vilket också är anledningen till att jag är lite sen med veckans bilder). Jag kommer att tillbringa delar av semestern hemma och däremellan göra några kortare resor runt om i Sverige och Danmark. Min bild fotograferade jag i Dalsland/vid Vänern när jag var där i helgen för ett bröllop. Ally har fotograferat ett underbart fält med solrosor i närheten av San Gimignano. Hennes bild får mig verkligen på gott humör!

1 kommentarer:

fjord girl 9 juli 2014 kl. 23:19  

Otroligt vacker Svensk sommar bild Karin. Mamma bor I ED Dals land. Hoppas du har en jatte fin sommar.
kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP