måndag 26 maj 2014

Our joyful moments - week 21/52


Yesterday was Mother's Day here in Sweden. I have photographed the bouquet I made and gave to my mum. Ally, now somewhere in Spain, shares her coffee break with us.

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week. 



Igår firade vi Mors dag här i Sverige. Jag passade då på att fotografera den bukett jag gjorde och gav till min mamma. Alla blommorna i buketten växer dessutom i min mammas trädgård. Ally låter oss, genom sin bild, vara med på en fika någonstans i Spanien.

5 kommentarer:

Annelie 27 maj 2014 kl. 09:29  

Vacker bukett och vackert photo! Kram, Annelie

Annelie / blomsterochbakverk 27 maj 2014 kl. 11:40  

Tänk att jag tycker det är så vackert med både funkia och daggkåpa i en bukett. Och det så enkla som blir så vackert. Verkligen fint!

Anna @Suffolk Pebbles 27 maj 2014 kl. 17:26  

I love that bouquet - so beautiful x

Camilla Alvén 30 maj 2014 kl. 07:48  

Vilken underbar bukett!
Ha det bra
Kram

Katy Noelle 12 juni 2014 kl. 22:36  

and the mother's day bouquet is breathtaking and I'm enjoying your series with your friend Ally!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP