onsdag 2 april 2014

Mood board April





Våren är här och nästan varje dag är det något nytt som blommar. Det gäller att hänga med i svängarna! I år är julrosorna ovanligt fina och därför får de ensamt pryda min moodboard i april.

Varje månad skapar vi moodboards med det som finns i trädgården/naturen just nu; saker och färger som inspirerar och symboliserar den aktuella månaden. Du väljer själv hur du arrangerar och fotograferar och länkar därefter ditt inlägg hos Åsa.



***

Spring is here and almost every they I find something new in bloom. No time to rest this time of the year. My hellebores are stunning this year and therefore I decided to photograph them for my mood board.

Each month we create a mood board with things that you find in the garden and/or nature right now; things that inspire and symbolizes the month we're in.  Do you want join the challenge? You decide how you choose to arrange and photograph it and submit your link over at Åsa.

6 kommentarer:

Trädgården på Höjden... 2 april 2014 kl. 08:15  

ååååååå. julrosor. så vackra.
kram åsa

Annelie / blomsterochbakverk 2 april 2014 kl. 16:08  

Jamen åh så ljuvligt <3 Vet inte om jag skulle ha hjärta att plocka in så många för ett moodboard ;-) men jag är glad att du gjorde det. och så blev jag påmind om att jag ska gå ut i trädgården också. Kram.

woot 2 april 2014 kl. 16:31  

so beautiful, I love the dark ones especially x

Lantloppan 3 april 2014 kl. 10:29  

Wow vilka vackra julrosor, det var de vackraste jag nånsin sett! Helt underbara :-) Kram
/Liv

Unknown 3 april 2014 kl. 22:07  

OJ! Så väldigt fina! Hoppas du får en fin vår!

Fröken Foto 5 april 2014 kl. 21:27  

Oj så vacker julros! Hur får du dem att överleva??? Köpte du dem rosa??? Vill ha!!! :)
kram kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP