måndag 17 februari 2014

our joyful moments - week 7/52



Last week was kind of exciting photo wise. I did a fun photo shoot (photos to come!) and also visited the beautiful Garden Society of Gothenburg and the Palmhouse. There I got to see and photograph some gorgeous camellias in bloom (more photos to come!).  Ally watched her son blow dandelion clocks around in the garden. Have a lovely week ahead!

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week. 

***

Förra veckan bjöd på en hel del kul i fotoväg. Dels en rolig fotografering (bilder kommer!), dels ett besök på vackra Trädgårdsföreningen och Palmhuset här i Göteborg där jag fotade otroligt vackra kamelior. Ally har fotograferat sin son när han blåser på en maskros. Ha en fin vecka!

7 kommentarer:

Petra / Popetotrora 17 februari 2014 kl. 08:16  

Vilken otrolig sommarlängtan jag fick när jag såg blåsa maskrosbilden!!

ally 17 februari 2014 kl. 11:00  

I don't want to wish our lovely weather away...but I do miss seeing camellias
These are so prety
x

annelie_ua / blomsterochbakverk 17 februari 2014 kl. 12:20  

Så vackert, så vackert. Kamelian är verkligen magisk och så fint du fångat den med allt det gröna omkring. Härligt. Kram!

Katy Noelle 17 februari 2014 kl. 14:24  

Oh, goodness! You have dandelions, already?! I saw this and thought it must be from last year. :/ Well... that means that spring still exists! ;)

Hello, Karin!! =) I am back after a short exile! =)

the camellias are SO beautiful! We used to have them blooming in our backyard in California and I miss them so much. and don't you just love greenhouses?!?!

I'm looking forward to seeing what your photoshoot was about. That is exciting, indeed! =)

Have a lovely week!!

Katy xo

Camilla Alvén 17 februari 2014 kl. 15:27  

Vilken härlig bild från palmhuset, har varit där en gång för några år sedan och tyckte mycket om det.
Ha det bra
Kram

Lotta ♥ ohlovely.se 17 februari 2014 kl. 20:00  

Så vackert. Håller med om att man fick sommarlängtan direkt när jag såg maskrosbilden. Läckert!

CreandoPhoto 19 februari 2014 kl. 02:48  

Tänk...där har jag aldrig varit! Undrar varför jag inte har tagit mig dit någon gång? Kan man fota i Palmhuset? Typ porträttfoto? Finns det utrymme att röra sig liksom?

...jag skulle ju kunna besöka stället också...för att se efter själv... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP