söndag 1 september 2013

Greens and feather



Just nu njuter jag av sommarens sista gröna. Snart är det gult, rött och brunt där ute. Jag längtar efter att plocka fram mina akvarellfärger och måla lite igen...

Bidrag till Fabrikens söndagsbild. Imorgon är det dags för moodboard igen.

***

Right now I'm enjoying the green of the late summer. Soon everything will be yellow, red and brown in the nature. I'm hoping to put out my watercolours again...

Tomorrow it's time for another mood board. See you then!

11 kommentarer:

Fröken Fräken 1 september 2013 kl. 21:25  

Heja gröna löv! Visst håller ni ett tag till? Hade det inte regnat så mycket i sommar hade jag kunnat skylla alla gula löv som redan fallit tillmarken på torka. Nu blir det liiiite svårt...

Lotta ♥ ohlovely.se 1 september 2013 kl. 22:04  

Åh, så fint. Jag tycker nog tvärtom. Att man kan skylla på torkan... i alla fall i södra Skåne har det varit väldigt dåligt med regn på hela sommaren. Träden på vår gata har tyvärr inte klarat torkan. (Sneglar upp på Fröken Fräkens kommentar)

Gröna löv. Vackert. Måla på! Vill se mer. :)
Kram från Lotta

Lina 1 september 2013 kl. 22:13  

Oj så vackert. Tycker verkligen du ska måla! Verkligen!

Lissen 1 september 2013 kl. 22:37  

Dina bilder har den lätta fjäderkänslan, får man säga så?

Dina bilder är alltid så välkomponerade och fina att se.

Inspirerar mej.

Kram och ha en fin vecka // Lissen

Fröpåsen 1 september 2013 kl. 22:45  

Tack! Jag går hit för att uppleva det avskalade, vackra!
Kram Maria

Petra / Popetotrora 1 september 2013 kl. 22:46  

Ja, snart är det höst på riktigt och för första gången känns det inte så jobbigt. Man har liksom fått en så rejäl dos sommar i år att det känns ok att den är slut, tycker jag.

Katy Noelle 2 september 2013 kl. 03:26  

Coming here... your page opens up and it's that beautiful refreshing image and it just makes me sigh - it's so soothing! =)

Alas, the green around here looks very tinted. It won't be long, now!

xxo

Hanna 2 september 2013 kl. 06:42  

Fin bild!

Malin - stjärnflocka 2 september 2013 kl. 08:37  

Vackert! :)
Kram malin

Polly (nice kind of blue) 2 september 2013 kl. 15:14  

Such an incredibly vivid green! Wonderful.

Lusthuset 2 september 2013 kl. 18:02  

Akvarelligt vacker bild du visar. Snart kommer höstens knalliga färger....en helt annan palett. Kram och ha det bra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP