fredag 6 september 2013

Fabriken: moodboard



Dags för veckans andra moodboard. Den här gången förflyttar vi oss in från naturen/trädgården och låter inredningen vara i fokus. Rost, grått, mönstrat (gärna naturinspirerat), kuddhav i soffan, mjukt lammskinn, tända ljus, tidningar att bläddra i, brunt glas/keramik. Lite så tänker jag mig att hösten kommer att bli. Märk väl kommer att bli. För visst kör vi sensommar-mood ett tag till? Kika in på Fabriken för mer (höst)inspiration. Fin helg!

 ***

Time for another moodboard. Let us leave the garden and move inside to focus on the interior. Rust, grey, patterns, loads of cushions in the sofa, candle lights and brown. Those are things that I like for the up-coming fall. Yes, up-coming - fall is not here yet! Have a lovely weekend!

13 kommentarer:

Maria 6 september 2013 kl. 08:47  

Du har lyckats fånga hösten där i dina bilder!

Lissen 6 september 2013 kl. 08:51  

Fina toner som ger en soft känsla av en kommande höst. för visst är det sensommar ännu.

Kram
Lissen

Anna/Rackarungar 6 september 2013 kl. 09:57  

Helt fantastiskt vackert. Jag förstår inte hur du kan konstant förnya dig och förbättra dig. Imponerad är bara förnamnet. En av mina många favoriter. Missar inte ett inlägg även om jag blivit mer osynlig.

Unknown 6 september 2013 kl. 10:22  

Herre gud så fina bilder. Älskar!

annelie_ua / blomsterochbakverk 6 september 2013 kl. 22:45  

Det här var det finaste moodboard jag sett på länge. Vilken känsla. Och så vackert. Begåvad är du. Kram.

Lina 7 september 2013 kl. 00:46  

Underbart. Fantastiskt. Alltihop.

Petra / Popetotrora 7 september 2013 kl. 08:07  

Ja, men absolut... Sensommar ett tag till! :)
Och jag ställer mig till skaran av hyllande människor ovan... jättefina bilder!!

Hanna 7 september 2013 kl. 14:17  

Men åh så fina bilder! Älskar tekoppen, så fin!

fjord girl 8 september 2013 kl. 20:49  

Jag har tankt mycket pa dina mood bords Karin- det are varkligen en fin och creative ide- bade for photo men ochsaa soka vad som fins rundt omkring. Kul.
Jag ska forsoka mig har en dag paa det.
Ha en fin sondag.

Trädgården på Höjden... 9 september 2013 kl. 08:56  

älskar de där brunröda tonerna. älskar hösten (även om den inte riktigt är här ännu och det är fint det med)
kram åsa

Birgit 10 september 2013 kl. 13:31  

Härliga färger och former! Sensommaren var verkligen lång och härlig i år, nu är det höstigare men det kan vara skönt det också...

Kram

Nancy // and while we are here 13 september 2013 kl. 16:58  

The soft red/brown toning of the pictures is fantastic especially together with autumnal theme! Great!

Katy Noelle 16 september 2013 kl. 02:13  

oh!! I LOVE this!! Just love it! =D

Yes, it puts me in a happy mood, indeed! =)

xo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP