söndag 5 maj 2013

Paris x 4



Så var det redan söndagskväll. Veckorna går fort, inte minst när man har turen att spendera halvan veckan i Paris. Jag har hundratals bilder att gå igenom från min resa men bjuder ikväll på fyra. Paris är otroligt vackert, alltid och i alla väder, men jag tror inte det finns något som slår våren. Blommande körsbärsträd, tulpaner i varenda rabatt, uteserveringarna precis överallt...

Bidrag till Fabrikens söndagsbild.

Four pics from Paris. I have hundreds of photos to go through so this is just a glimpse. Paris is amazingly beautiful, always and in all weathers, but spring is magical. Flowering cherry trees, tulips everywhere and open-air cafés.


9 kommentarer:

Georgianna 5 maj 2013 kl. 23:19  

Oh, Karin, how wonderful! Your photos capture the magic of Paris in spring and I'm really, really happy that you got there and had a great time. Can't wait for more photos!!

xoxo

Petra / Popetotrora 5 maj 2013 kl. 23:52  

Underbart! Vi åker på torsdag och jag blev ju inte direkt mindre sugen av att se detta. :)

beautifully, suddenly 6 maj 2013 kl. 07:37  

How beautiful - I would love to see Paris in the springtime someday. Looking forward to seeing more of your gorgeous photos :)

Camilla Alvén 6 maj 2013 kl. 14:03  

Åh, vad härligt!
Vi åker till Paris i juni och jag längtar så.
Ha det bra
Kram

Frida 6 maj 2013 kl. 16:12  

Åh vilka underbara foton, älskar verkligen det översta! Skulle också vilja åka till Paris, men förhoppningsvis blir det i höst :)

Marina 6 maj 2013 kl. 21:38  

Oj så vackert! Paris har jag inte varit i men kanske kommer jag dit någon gång.

Kram

Anna/Rackarungar 6 maj 2013 kl. 22:01  

Mästerfotografen i stövlarna . det är du. Grymma bilder. så himla ha-på-väggen-tjusiga!!

Moa 7 maj 2013 kl. 16:08  

Magiskt vackra bilder Karin! Jag ser fram emot att se fler, man kan aldrig få nog av foton från Paris! :)

Ha en fin tisdagskväll!
Kram Moa

Annie Cholewa 8 maj 2013 kl. 01:24  

I can't wait to see the rest of your Paris images ... it has to be one of my favourite cities :)

Looking at your last post I realise I forgot this months mood board ... guess I'll just have to make a late one.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP