söndag 17 mars 2013

Lördagsbilder på en söndag



Bjuder på några bilder från igår. En lugn morgon med bästa Kinfolk (vackrare "tidning" får man leta efter) och te. Blev så inspirerad av Amy Merricks underbara bilder. Själv hade man ju aldrig kommit på tanken att blanda glass och blommor på detta vis. Bildpoesi! 

Några timmar senare en promenad i solskenet. Knopparna skvallrar om att våren är på väg, även om det kändes tungt att vakna upp till snö idag. Poesi det med på sätt och vis.

Fler söndagsbilder inne hos Fabriken

***

Pictures from my Saturday on this Sunday. I had a peaceful morning, sipping on my tea and reading Kinfolk (oh so very inspiring and pretty!). Poetry! A few hours later I took a walk in the sunshine. Spring is coming, even though we woke up to snow today.

10 kommentarer:

LissenTo 17 mars 2013 kl. 22:07  

Åh sådan här bildpoesi skulle jag också vilja köpa. Förutom att titta på dina fina bilder Karin, som alltid har ett poetiskt drag.


Ha en skön söndagskväll // Lissen

Unknown 17 mars 2013 kl. 22:57  

Flotte bilder :) Jeg blir så fascinert over at man kan klare å komme på å bruke et kremmerhus til blomster i stedet for is! Inspirerende!

//Beate :)

CreandoPhoto 18 mars 2013 kl. 07:13  

Jag har fortfarande inte hittat den tidningen, men har ju förstått att det är en höjdare när man är svag för vackerheter :)

Anna/Rackarungar 18 mars 2013 kl. 10:10  

Kinfolk står på min lista över bläddergodis. Dags att besöka en välsorterad tidningsbutik (eller??) snart, det värsta är att jag inte har några spärrar. Alls. Jag brukar bli ruinerad. Papperskonkurs!!

Vackra bilder. Du får te att se så gott ut!

Marina 18 mars 2013 kl. 15:50  

Du har alltid så fina bilder. Så fint ljus och så fint med oskärpan på väl valda ställen.

Här inväntar vi den utlovade snörstormen. Stormar gör det redan och i natt ska snön komma. Usch!

Kram

DoYouFancyThis 18 mars 2013 kl. 17:50  

Så fint, vilket ljus! Ska nog slå till på en Kinfolk nästa gång jag kikar i tidningshyllan. Många som gillar! /Hanna

Annie Cholewa 19 mars 2013 kl. 17:05  

The colours in your photograph of the sky are glorious :)

Malin på pastill.nu 21 mars 2013 kl. 08:55  

Sååå vackert!

Moa 21 mars 2013 kl. 20:33  

Kinfolk ja de kan bilder minsann, men det kan du också o man behöver se mer för att kunna skapa mer så jag förstår att du njuter av den tidningen! Nu hoppas vi på våren snart så vi kan njuta av solen lite utan att frysa fötterna av oss.. kram/Moa

Katy Noelle 23 mars 2013 kl. 16:06  

So very, very refreshing and quieting - just to see this little bit!

xxoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP