söndag 23 december 2012

Merry Christmas - God jul


Nu är julen här. Dan för doppar dan kom det snö igen och det har blivit lugnt. Nu ska jag vila (inte för att jag har gjort så mycket annat det senaste...men ändå), äta gott, läsa och spela spel. Vi ses igen om några dagar.



Önskar er alla blogg läsare från när och fjärran en riktigt god jul. 

Kram!



Christmas is here and it's snowing outside. I'm looking forward to rest, eating nice food, playing board games and reading. 
Wishing all and everyone a Merry Christmas!

14 kommentarer:

Sonja {Dagmars Kitchen} 23 december 2012 kl. 17:51  

Så vackra Bilder! Önskar dig också en riktigt god jul!

Annika Christensen 23 december 2012 kl. 18:05  

Hej Karin!

Så glad jag blev av din hälsning.
Det är ju inte klokt vad längesedan jag var inne hos dig. Tittar in ibland och njuter av din fin fina bilder. En riktig mästare är du.
Kram och God Jul på dig
Annika

Marina 23 december 2012 kl. 18:12  

Lika kreativa och vackra bilder som alltid.

En riktigt god jul önskar jag dig!

Anna/Rackarungar 23 december 2012 kl. 18:15  

Karin, karin - vilka bilder!!
Och tack för fin hälsning hos mig. Jag hade en fantastisk f-dag, likaså idag och förhoppningsvis i morgon. Jag har mystittat på Ernst idag och julfriden är total.

Önskar dig allt gott. Stor Kram

Poppins 23 december 2012 kl. 18:47  

Här är det riktig snöstorm ute. Skönt att vara inne och mysa.
Önskar dig en riktig god jul.
julkramar från Poppins

Petra / Popetotrora 23 december 2012 kl. 19:03  

Fina, fina bilder som alltid, Karin!

Önskar dig en underbart mysig jul, fina du! Kram //Petra

Lusthuset 23 december 2012 kl. 22:21  

Tack detsamma. Goa Julkramar från mig till dig!

Glädjekällans Trädgårdsblogg 23 december 2012 kl. 22:33  

Detta är mitt tredje försök att önska dig en God Jul. Fungerar inte det blir det inget mer försök.
Varje dag sommar som vinter när jag öppnar dörren till växthuset finns du i mina tankar.
Önskar dig en riktigt skön julhelg!
Birgitta

Trädgården på Höjden... 24 december 2012 kl. 00:12  

god jul
vi hörs snart
kram åsa

Yvonne - Frl. Klein 24 december 2012 kl. 07:13  

Liebe Karin,

Ich wünsche Dir und Deiner Familie Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch! Genießt die Tage und lasst es Euch so richtig gut gehen!

Alles liebe
Yvonne

Lotta 8`) 24 december 2012 kl. 09:54  

Hej Karin, tack för hälsningen, och jag önskar dig en riktigt God Jul och trevlig samvaro med familj, och jag gissar att ni kommer att tända ett extra ljus, det gör jag varje jul, två blir det, ett för mamma och ett för pappa.
Fina bilder som alltid, du är så kreativ :) Ha det så gott, julkram ♥

CreandoPhoto 25 december 2012 kl. 14:54  

Finaste Karin!
Jag önskar att du har den allra bästa av julhelger. Ät och mys och ta hand om dig på alla sätt. Så att du orkar fortsätta bjuda oss på så fin inspiration sen :)

Julkramar!

Jes/Vita villa vila 26 december 2012 kl. 10:47  

Som alltid. Ljuva bilder! Älskar den sista...

Önskar dig en fin fortsättning på julen vännen! Kram Jes

Georgianna 31 december 2012 kl. 10:16  

Gorgeous, gorgeous, festive and delightful photos, dear Karin!

I hope your Christmas was wonderful and I send you tons of wishes for a bright and happy New Year!

love and hugs, my friend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP