lördag 29 december 2012

An up-date and reminder about the monthly moodboard project


Idag är det grått och trist ute (tror visst att solen glömde att gå upp idag). Well, häromdagen lyste solen så fint på amaryllisen att jag kunde inte låta bli att fota den.

Snart är det nytt år och ny månad. Inför 2013 planerar jag lite nya förändringar vad det gäller månadens moodborad. Min fina bloggkollega Åsa med Trädgården på höjden kommer att gå in och ta ansvar för varannan moodboard. Kul! Dessutom kan det komma fler nyheter i form av teman och utmaningar framöver.

Jag hoppas det fortfarande är några som är intresserade av att fortsätta skapa moodboards eller som är sugna att börja. Varför inte inleda det nya året med ett nytt bloggprojekt? Jag kommer att publicera min moodboard för december/januari på tisdag, alltså på nyårsdagen. Välkommen att hänga på!


***



Today is gray and dull but the other day the sun was shining so nicely that I couldn'tresist photographing this gorgeous amaryllis.

The new year is soon here and also a new month, which means it's time to think about a new mood board. I have planned some new changes for the monthly moodborad project. Åsa, writing the beautiful blog Trädgården på höjden, will 
 help me out with it (she will publish every second mood board on her blog). That feels great!

I hope there are still some who are interested in continuing to create mood boards and others who are eager to begin. Why not start the new year with a new blog project? I will publish my moodboard for December / January on Tuesday, on New Year's Day. You are welcome to join in!

12 kommentarer:

Tulipa 29 december 2012 kl. 16:25  

Hej Karin!

Ja idag har det sannerligen varit grått...

Önskar dig en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år.

Kram Mariette

Marina 29 december 2012 kl. 19:13  

Undrar om det finns någon vit blomma som inte är fin? Amaryllisen är fin!

Önskar dig en trevlig helg såhär den sista på detta året.

Kram

LissenTo 29 december 2012 kl. 20:31  

Vackert hur du fått blomman mitt i som i ett fyrkantigt ljus.

Satt just och redigerade bilder till månadens moadbord. Tänkte lägga in det imorgon men väntar till tisdag.

GOO NYTT ÅR till dej Karin.
Kram Lissen

Katy Noelle 30 december 2012 kl. 03:55  

Hello, Karin!

goodness! I've missed a little bit - I disappeared into some home projects - and have just spent a lovely few moments catching up. All that to say - I hope that you're feeling better!!! and, I hope that you had a lovely Christmas! =]

I did have a chance to make a gingerbread house and it has one tree that was quickly put together - inspired by yours but, still, just not as cute as yours. ;)

and, now, I with a whoosh, Christmas is flying by and it's time to wish a happy new year!

best wishes! =]

xxoo

beautifully, suddenly 30 december 2012 kl. 07:48  

I am not very good with mood boards but I always love seeing the ones that you create! They are so pretty :)

Hope you're feeling well and had a wonderful Christmas! xox

-Natasha

malin - Stjärnflocka 30 december 2012 kl. 10:41  

Så spännande det låter!
Och bliden på amaryllisen är helt underbar!!!
kram Malin

Moa 30 december 2012 kl. 19:22  

Åh, så vackert ljus - och vacker bild! Visst blir man lite chockad när det väl råkar vara soligt ute! Här om dagen så sken solen och jag började nästan undra vad som hände :) Idag har det dock regnat hela dagen, vår fina snö har blivit förvandlad till slask...

Hoppas att du har helt underbara mellandagar och njuter av ledigheten och att du börjar må bättre! Kram Moa

CreandoPhoto 30 december 2012 kl. 19:32  

Ja, jag tycker att det är så roligt med moodboards här hos dig. Kom av mig lite förra året, men hoppas på nya tag under 2013 :)

Men nu önskar jag dig det bästa nyåret! Kram

Petra / Popetotrora 30 december 2012 kl. 21:19  

Åh... jag hängde ju på en gång. Sptember tror jag. Sen tappade jag det helt. Kanske ska ta nya tag och göra hela 2013. Känns enklare att starta upp i januari liksom... :)

Gott Nytt År till dig, Karin! Kram //Petra

Karin Wijk 30 december 2012 kl. 23:37  

Så rolig idé med moodboards! Har följt dina med nöje :-) Själv ska jag låta bli att binda upp mig under det nya året...vill känna mig fri i mitt fotograferande efter mitt 366-bilders projekt...som snart är över :-) Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!/ Kram

Moa 31 december 2012 kl. 10:06  

Vilken underbar bild på din vita fina amaryllis.. ser underbar ut! Får se om jag kommer igång med moodboard projektet.. började så smått ju förra året men sloknade lite när jag kände mig lite påhoppad av någon.. hehe! Ibland är det väl mer så att jag vill känna mig fri och inte låst av saker så det var nog mest det.. men kanske jag får lite inspiration att delta när jag ser ditt inlägg här i början på det nya året. Såg att du varit dålig o inlagd, hoppas verkligen det inte är något jobbigt och att du redan känner dig bättre *kram* nu önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År.. massa nyårskramar till dig!

LissenTo 1 januari 2013 kl. 11:42  

God fortsättning Karin, hoppas du har haft ett fint nyår.

Mitt bidrag till moodbordprojektet finns nu på min blogg. Blev något annat än jag tänkt från början,*ler*

Kram
Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP