torsdag 15 november 2012

Fabriken - textil



Fabriken frossar i textil (mattor och kuddar) idag. För att vara såld på textil har jag nog ovanligt lite av den varan här hemma. Kuddar ja visst men mattor - ja det finns det inte gott om! Fast när jag surfat runt bland inspirerande textila inlägg kanske jag har lust att ändra på den saken. För min mattlöshet är egentligen ofrivillig. Jag gillar mjuka mattor mot (hårda) golv. Hur ser det ut med mattor och kuddar hos er?




Favoritkudden (stickad av min mamma) har varit med ett tag och den lär vara mig trogen. Annars byter jag lite efter årstid och humör. Just nu har jag fått dille på rött, helst vinrött eller rostrött som accent. Och ja svart och vitt - det blir liksom aldrig fel.

Fler textilier hittar ni garanterat här.

***

Inspirationsfabriken is about  textiles (rugs and pillows) today. I really like textiles but I really don't have much at home. Pillows yes but rugs - hardly any! It's not that I don't like it but I haven't found what I'm looking for. I do like the soft carpets on cold and hard floors. How about you - do you like textiles? Visit Inspirationsfabriken to see more textiles!

4 kommentarer:

Molly 15 november 2012 kl. 20:39  

I love your pictures.
Lovely hugs
Molly

Anna/Rackarungar 15 november 2012 kl. 21:47  

Väldigt fint. Gillar den prickiga!! Afro art??

Just nu letar jag ny matta till pianopallen, blir nog en svartvit. Drömmer om oriental matta mot vitsåpat golv, en dag så...

Unknown 16 november 2012 kl. 09:41  

väldigt fräscht. och väldigt mysiga kuddar. prickiga lite extra.
trevlig helg, ulrika

CreandoPhoto 17 november 2012 kl. 21:41  

Snyggt som attans! Gillar den prickiga så mycket :)

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP