onsdag 8 augusti 2012

Gotland part 1

Tillbaka i ett blåsigt och regnigt Göteborg. Tillbaka på jobbet efter några veckor med härlig semester. Men jag ska inte klaga. På torsdag är jag ledig några dagar igen och då kommer också det fina vädret (!?) tillbaka. Please!

Jag har börjat bläddra igenom mina bilder från Gotland. Det blev en del fotat. Med min iPhone, digitala systemkamera och en gammal analog dito. Tre kameror på samma gång är (nästan) för mycket att hantera. Tungt att bära på och svårt att välja med vilken man ska foto med. Jag ser fram emot att få tillbaka de framkallade rullarna. Så länge på några bilder från instagram...



Back home again from travelling and back at work. I've just started to go through my photos from Gotland. I brought three cameras (iPhone, digital slr and an analogue slr). Three cameras were almost too much for me too handle though. Heavy to travel with and hard to choose which one to photograph with. I'm getting the film rolls back from developing tomorrow - exciting! Until I get around to edit the digital ones...here are some instagrams.

9 kommentarer:

Sarah B 8 augusti 2012 kl. 12:35  

Your instagram shots are wonderful - I just love that app. Hpow great that you are still using your film camera. I am trying to decide on a new camera to buy, it's very difficult, but I do like the look of the ones with the retro stlying like the Olympus OMD. Beutiful :)

Marina 8 augusti 2012 kl. 13:12  

Härliga och vackra bilder. Den första är i mina ögon en perfekt bild.

Kram

Annelie 8 augusti 2012 kl. 13:35  

Vackert som alltid. Du är så duktig på komposition!

Moa 8 augusti 2012 kl. 14:36  

Helt ljuvliga bilder Karin från ett mycket vackert Gotland.. *löve* det stället.. kram och ha det gott

Georgianna 8 augusti 2012 kl. 21:21  

Oh, wow, Karin! I love your Instagram photos – the first one is like a painting. And the skies are amazing.

I can imagine juggling three cameras was a challenge – that's why I'm a failure at Instagram because I never remember to shoot with my iPhone. :)

Looking forward to more. Hope you have a wonderful weekend!! xoxo

Solveig 9 augusti 2012 kl. 11:25  

Fina bilder Karin! Gillar den första och den med husvagnen extra mycket. Ser ut att vara i vilda western USA eller nåt...;)

CreandoPhoto 9 augusti 2012 kl. 13:00  

Vilka urläckra bilder. Ser att du också har fångat en så läcker husvagn. En Airstream. Eller är det din?

Kramar

Johanna Stålros 9 augusti 2012 kl. 23:14  

Helt ljuvliga bilder, som får mig att drömma mig bort! Kram

Aina 11 augusti 2012 kl. 10:50  

vakre bilder Karin, jeg har alltid hatt lyst å reise til denne øyen,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP