torsdag 24 maj 2012

Lite eufori.



Det är lätt att känna eufori just nu, oavsett om man följer Eurovision eller inte. ;-) Ute är det ju så vackert att man önskar att det gick att pausa tillvaron lite grann. Bilderna är de senaste från min iPhone. Fler hittar ni på Instagram (jag heter photographybykarina) eller här på Webstagram. Om ni scrollar ner hittar ni tom en bild på mig. Självporträtt känner jag ingen eufori inför (tvärtom!) men det händer att även jag hamnar på bild när jag fotar med iPhonen.

Almost euphoric at the moment. We have the most gorgeous weather and it's so beautiful. The pics above are the latest I've taken with my iPhone. You can check them out on Instagram (I'm photographybykarina) or on Webstagram.

5 kommentarer:

kristina - ingen vanlig dag 25 maj 2012 kl. 08:22  

Javisst vill man bara pausa allting. Så underbart det är just nu - och vackert! Och genom alla år så har man ju lärt sig att det gäller att passa på att njuta när tillfälle ges. Svenska sommaren är den bästa men ack så nyckfull - man kan aldrig vara säker på hur många fina dagar det blir! :)

Så fint ditt fikonträd är! Hoppas du lyckas med det. Verkar det svårt att sköta och blir det till och med frukt på det? Kanske skulle man prova...

Instagram har jag ännu inte testat. Det verkar ju vansinnigt kul och beroendeframkallande och snart är jag väl sist ut av alla :)

Kramar till dig (och ja, det kanske idag det händer för vår del :)).

Moa 25 maj 2012 kl. 08:55  

Euforia.. ja det är verkligen det nya ordet som egentligen är helt underbart och pricksäkert för just denna tid.. vill verkligen njuta o tänk i morse skulle jag hämta in en sak från tvättlinan och satte mig en stund på gaveln, helt ljuvligt! Morgonsol, fåglarna kvittrade euforiskt *smile*.. och jag bara var.. underbara tid! Ha en fin helg.. kram/Moa

Lotta ♥ ohlovely.se 25 maj 2012 kl. 19:34  

Vad lustigt att vi bloggade om instagram nästan samtidigt. :) Jag verkligen älskar instagram och det har bara blivit bättre och bättre. Visar sig att jag varit där sedan oktober 2010. Fick en massa bra statistik igår när jag gick in på stagigram.com (se mitt blogginlägg idag)

Nu ska jag leta upp dig. Vi ses på instagram! :)

Kram från Lotta

PS: Underbara bilder, som alltid. iPhone eller systemkamera. <3

LissenTo 26 maj 2012 kl. 13:57  

Ja tack kan man inte få stoppa tiden nu, njuter också så av den fina årstiden vi har nu.

Vad fin du är på bilden, verkligen.

Nu har jag börjat med Pinterest också, ska se om jag kan följa dej nu, misslyckades förra gången jag prövade.

Kram och ha en fin helg.
// Lissen

kavallinskan 26 maj 2012 kl. 14:12  

Ja nu är en ljuvlig tid, man vill passa på att njuta extra mycket!
Ha en fin helg!
kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP