torsdag 16 februari 2012

Drabbad av lappsjuka



Man skulle kunna säga att jag har drabbats av akut lappsjuka. Det är inte så att jag känner mig ensam, övergiven och extremt sällskapssjuk. Nej, verkligen inte. Jag har helt enkelt drabbats att pysselfeber med särskild fokus på lappar/lappteknik. Jag håller på (och är nästan klar) med en rund kudde, som ni kan spana in på bilden, och nu har jag tagit tag i nästa projekt som legat på is sedan förra hösten. Nämligen mitt lapptäcke. Det är jättekul och nu ser jag fram emot en helg vid symaskinen. Är du lappsjuk, har pysselfeber eller har du drabbats av något annat virus? :) Fin torsdag alla pysslare!




I've recently taking up quilting and really enjoys it. I'm about to finish the round pillow you can see in the first photo and I'm also making a quilt, my plans for the weekend definitely involves sewing. :-) What kind of crafting are you up to? :) Thank you for all kind comments and visits lately. I enjoy reading every comment but at the moment I'm not able to comment back on all your lovely blogs. Have a lovely Thursday!

Vas med härliga körsbärskvistar, ljuslyktan är en favorit från Pipi-Vång, som jag aldrig tröttnar på, och skålen från Marocko är köpt på Style.

6 kommentarer:

Annelie 16 februari 2012 kl. 09:53  

Fina bilder som alltid! Har din kalender bakom mig just nu på anslagstavlan på kontoret. Har en del fina grejer här istället för hemma. Faktum är ju att jag spenderar mer vaken tid här. Kram!

Monika 16 februari 2012 kl. 10:56  

beautiful day;)
Your lifestyle is amazing!
m

Moa 16 februari 2012 kl. 13:28  

Så härligt vårigt det ser ut hemma hos dig! Jättekul med interiörbilder, du verkar ha det så mysigt och fint :)

Jag gillar din lapptäckskudde massor, riktigt fint med de mjuka nyanserna! Jag ser fram emot att se lapptäcket när det blir klart också :)

Ha det fint!
Kram Moa

Katy Noelle 16 februari 2012 kl. 16:54  

Hello! =]

Although, it's very happy to receive a comment from you, I simply comment on your posts because I'm reacting. For example ;), I love these photos! The light shining in - the hope of spring - that wonderful wallpaper - and that perfectly wonderfully adorable pillow (I love brown!!!) I see it, I think it, I tell you! =]

Take care! Be free! =]

xo

Anastasia 16 februari 2012 kl. 22:36  

Fantaska bilder, som vanligt! Din blog är otroligt,otroligt inspirerande. Du ser det vackra i det vardagliga och det är något som bara vissa lyckas med. Tack för det du gör!
Jag blir jätteglad om du har lust att titta förbi min blog också :) Haft tulpanfeber senaste veckan precis som du :)
Kramar, Anastasia

Fröken Fräken 20 februari 2012 kl. 20:22  

Vilken snygg kudde!
Ja, jag kan inte påstå att jag känner mig särskilt sällskapssjuk. Jag vet inte, jag kanske får nog av alla människor som jag träffar på jobbet, så när det vankas helg vill jag gå in i min egen pysselbubbla?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP