tisdag 27 december 2011

Nåja, vad är en...

20111227_blogg1


en semester bal på slottet? Den kan ju vara frukstansvärt långtråkig, dötrist och tråkig och.....alldeles alldeles underbar. Nej, vem försöker jag lura? Det är ju aldrig fel att vara ledig. Hur ser det ut för er del? Har ni tagit semester mellan jul och nyår? För egen del har jag jobbat idag och fy sjutton vad skönt det hade varit att vara ledig istället. Men, jag har trots allt en skön ledighet framför mig efter nyår. Då ska det fejas, fixas och fotas.

Tiden rinner iväg. Snart är det dags att lägga upp månadens mood-board. Eftersom sista helgen i månaden sammanfaller med nyår tänker jag att vi kan lägga upp våra mood-boards när det passar de närmaste dagarna. Jag kommer att publicera mitt inlägg imorgon eller på torsdag.

***


I hope everyone had a wonderful Christmas! To have some days off can't go wrong. Are you having vacation now? I'm working between Christmas and the New Year but will have vacation next week. I'm longing! 


Time flies...it's soon time to publish another mood-board. Since the last weekend of the month coincides with New Year's, you can upload your mood-board when it suits you within the next few days. I will publish my post tomorrow or on Thursday.

7 kommentarer:

Trädgården på Höjden... 27 december 2011 kl. 21:38  

Jag har jullovsledigt och har skruvat ner tempot rejält vilket är både skönt och välbehövligt efter en stressig decembermånad på jobbet. Går och funderar på månadens moodboard. Återkommer med det någon av de närmsta dagarna. Har haft några fotoprojekt som jag lagt ut på min blogg. Kika gärna!

Hälsar Åsa

Lotta 27 december 2011 kl. 22:50  

Jobb, jobb, jobb.... I år hoppas jag på en tidig vårvecka. Med detta vädret kanske det kommer fortare än jag anar...
God fortsättning

Karins fotoblogg 27 december 2011 kl. 23:10  

Lite jobb och lite ledigt. Skulle önska baaara ledighet :D Men tja, det går väl det här med ;) Oh, så fina bilder du visar fr Liseberg. Undrar just varför det är så magiskt med ljusslingor och karuseller? Fin hjärtbokeh!

Så fint det är med vit amaryllis! Min befinner sig i knoppstadiet fortfarande :( För ett par år sen hade jag pippi på att köpa annorlunda amaryllislökar. Det finns en trädgårdshandlare strax utanför Uppsala som brukar ha lite roliga sorter, dubbla vita med svaga rosa ränder och orkidéliknande mm.

God Fortsättning och Kram!

Marina 28 december 2011 kl. 09:21  

Jag har det så bra att jag har jullov. Jobbar igen den 9 januari. Dagarna går fort när ,an är ledig, ja annars också.
Idag ska vi på bio och sen behöver vi fylla på lite i kylskåpet också.

Kram!

Anonym 28 december 2011 kl. 09:49  

Vilka vackra bilder! Härligt att du har haft en bra jul, men jag kan förstå att du vill leva kvar i julkänslan med ledigt även denna vecka... Skönt att du får vara ledig efter nyår dock, det är ju alltid välgörande med lite semester :) Ser fram emot fler vackra bilder!

Kram Moa

Anonym 28 december 2011 kl. 22:14  

Ja det kan kännas motigt att jobba i mellandagarna, skönt att du är ledig efter nyår i alla fall! Nu när vi väl är friska njuter vi av ledigheten, jag måste ju tanka bebisgos nu innan jag börjar jobba igen...

Bra med påminnelse om moodboard, ska försöka få till en!

Kram

Att vara någons fru 29 december 2011 kl. 13:14  

Heja Moodboard!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP