lördag 12 februari 2011

Lite vår...

DSC_0387 copy

...förra helgen hade jag blommande körsbär hemma hos mig. Så underbart och vårligt. Men i veckan har vintern gjort ett (min förhoppning) gästspel igen. I helgen drar jag och en vän igång ett nytt projekt och veckans kvällar har ägnats åt att planera för detta. Bilder kommer garanterat framöver. Trevlig helg!

Last weekend I had flowering cherry branches at home. So pretty and spring like! But this week the winter and snow came back (hopefully for a short visit this time). This weekend me and a friend are starting a new and exciting project. I'll be posting pictures eventually! Happy weekend!

8 kommentarer:

Moa 12 februari 2011 kl. 08:02  

Åh, så härligt! För ett ögonblick trodde jag att körsbärsträden faktiskt blommade nere hos er - och blev mycket avis :)

Spännande med ett nytt projekt, jag ser fram emot bilderna :)

Ha en toppenlördag!
Kram Moa

Yvonne - Frl. Klein 12 februari 2011 kl. 09:25  

Liebe Karin,
ich hatte auch schon Kirschblütenzweige zu Hause. Eigentlich wollte ich mir gestern auch noch welche kaufen, aber wegen Valentinstag gibt es überall nur Rosen.
Ich bin schon gespannt welches Projekt Du planst!
Ein wunderschönes Wochenende,
liebe Grüße,
Yvonne
P.S.: Wir haben leider Regen

Ninni 12 februari 2011 kl. 10:37  

Vilken ljuvlig bild Karin! Jag köpte körsbärskvistar igår för att pigga upp mig :)
Ett nytt projekt...vad spännade det låter.
Kram Ninni

Karins fotoblogg 12 februari 2011 kl. 10:43  

Ja, vad är det för projekt?!! Nyfiken!

Trevlig helg! fr en som ska jobba :(
kram!

Hannele på Hisingen 12 februari 2011 kl. 12:10  

Tjusigt, fast vi hade minus 14 i natt :)

Anjas Hill 12 februari 2011 kl. 15:47  

Vilken ljuvlig bild Karin!
Skall bli spännande att få se vilket projekt du/ni håller på med!/Anja

Marina 12 februari 2011 kl. 18:12  

SPännande med projektet tycker jag.
Har ju fortfarande inte tagit in kvistar, det vill jag verkligen hinna göra.

Kram!

Georgianna 14 februari 2011 kl. 10:11  

Hi Karin! Amazing that you have cherry blossoms already. But it's true, winter is not over yet. Here we are just having more rain. :)

Can't wait to hear about your new project!!

Happy Valentine's Day. xo – g

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP