tisdag 3 augusti 2010

Porträtt vid havet



Som jag skrev om i föregående inlägg spenderade jag en härlig kväll vid havet tillsammans med några vänner i förra veckan. Det var perfekt ljus för några porträttfoton när solen började gå ner. Jag fotar en hel del porträtt men det är inte lika ofta som jag skulle önska som de också hamnar här på bloggen. Tack Malin för att jag får visa några av bilderna (som är klickbara) här!

Last week I had a wonderful evening by the sea together with friends. It was perfect lightning when the sun was setting. I do shoot portraits every now and then but I don't post them here as often as I would like to do. Thank you Malin for letting me share a few pics here!

18 kommentarer:

Marina 3 augusti 2010 kl. 17:38  

Jättefina bilder! Det gäller att ha personer som är beredda att bjuda på sig själva om man ska fota sådär. Hon gör det bra!

Kram!

Magnolia Handspun 3 augusti 2010 kl. 19:09  

...eeeeap.
So incredibly beautiful Karin.
Wow, Malin is just gorgeous and I love how you captured here her so naturally.
I love how you processed these.
Beautiful!

Solveig 3 augusti 2010 kl. 19:39  

Tokbra bilder Karin! Så mycket känsla och så har du redigerat dom så vackert.Love love!! (Så vacker hon är din väninna) Kram

Christina 3 augusti 2010 kl. 20:38  

Karin these are wonderful, your such a pro...jeg ville også ønske at se flere af dine portrætter, de er fantastiske men søde ven!

Og Malin er jo SÅ smuk!!!!

Kram

Christina

pudelflicka 3 augusti 2010 kl. 20:52  

Vilka fina porträtt och vilken vacker modell.
Kram Hedvig

Karin Wijk 3 augusti 2010 kl. 21:25  

Wow vilka porträttbilder!!! Vilken vacker tjej med ett underbart naturligt leende. Bilderna utstrålar så mycket glädje och värme och ljuset är ju för att dö för :-) Härligt svalkande färger i bakgrunden också som kontrast till värmen :-) Du är verkligen duktig! Tack för inspirationen. Ska försöka sätta mig själv i träningsläger för just porträttfoto, det gäller ju att öva, öva, öva! / Kram

Anna-Malin 3 augusti 2010 kl. 22:22  

så vackra bilder av
en vacker kvinna...

magiskt...

Photos by Storm 4 augusti 2010 kl. 08:03  

verkligen fina porträtt både i färg och svartvitt. Jag känner glädjen och värmen ända hit. Superbra och tack för att du inspirerar mig/Kram

Camilla Alvén 4 augusti 2010 kl. 16:46  

Åh Karin, vad vackra porträtt! Första bilden är helt underbar...

Ha det bra
Kram

Moa 4 augusti 2010 kl. 17:48  

Vilka UNDERBARA porträttbilder! Din modell är helt fantastiskt vacker och du har verkligen fångat en naturlig känsla här...

Ha en toppenbra onsdag, hoppas ni har bättre väder än vi - här spöregnar och stormar det :)

Kram/Moa

pudelflicka 4 augusti 2010 kl. 18:20  

Hej igen,
Om du ska köpa en ny blender så köp en med så stark motor som möjligt. Jag köpte först en Kenwood som hade 800 W då den skulle vara en av de bättre men den jag köpte nu är i en egen kategori.
Gröna smoothies är en fantastisk näringsrik drink.
Kram Hedvig

Karins fotoblogg 4 augusti 2010 kl. 22:21  

Men du!!! så bra! Underbara porträtt! Du har fångat hennes skönhet så naturligt och med känsla! Synd att vi inte får ta del av fler porträtt från dig!

Kram!

Lotta MayaLee Photography 5 augusti 2010 kl. 19:16  

Verkligen helt underbara porträttbilder! Skulle vara kul att se fler av dina porträttbilder :-) Men jag vet hur det är... en del vill inte visa sig offentligt. (Jag är lite själv så ;-))
Hoppas allt är bra med dig!
Kram!

Hannele på Hisingen 5 augusti 2010 kl. 22:11  

somrigt

Ninni 5 augusti 2010 kl. 23:08  

Helt underbara bilder Karin! Vilken fantastisk tjej som ser så naturlig ut inför din kamera. Bra jobbat av er båda två.
Ha en skön helg!
Kram Ninni

Anjas Hill 6 augusti 2010 kl. 21:44  

Hej Karin!
Vilken underbart duktig porträttfotograf du är!
Fast lite måste jag ta ifrån dig av äran - det måste vara å andra sidan väldigt svårt att misslyckas med så vackert "objekt":))/Anja

Glädjekällans Trädgårdsblogg 7 augusti 2010 kl. 23:16  

Mer än FINT!
Fortsatt trevlig helg
Birgitta

Lilla huset på prärien 8 augusti 2010 kl. 13:46  

Åh vad fina bilderna blev Karin! Och vilken otroligt söt modell!!

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP