tisdag 15 juni 2010

T


 T som i tvinnad, textur och tulpan.

T as in twined, texture and tulip.

14 kommentarer:

Karin A 15 juni 2010 kl. 22:45  

Testar nytt märkning av mina bilder - kom gärna med en kommentar om vad ni tycker. :)

Christina 15 juni 2010 kl. 23:20  

Hi darling :-)

Det er et skønt billede og jeg tycker at din signatur ser flot ud. It´s cute and pretty just like your pics!!

Wow, du kommer til Danmark...hvor cool!!! Hvor skal i til: København?

Nyd det :-)

KH/ Christina

Karin Wijk 16 juni 2010 kl. 00:00  

Riktigt snyggt!! Gillar hur du får blommor ser så där mjuka och levande ut.
Tycker märkningen har ett snyggt typsnitt och det transparanta textbandet är också snyggt. Det är så svårt med märkningar, för egentligen är ju bilden snyggast helt utan. Men tycker du har gjort det på ett mkt stilfullt sätt. / Karin

Anjas Hill 16 juni 2010 kl. 00:40  

Inga åsikter om märkning - jag har inte "vad som krävs" för att ha en åsikt.
Däremot har jag åsikt om din bild (utan att ha vad som krävs för att ha en åsikt om bilden;))!)
Bilden i sig är ett bevis för att du har en god reflektionsförmåga!/Anja

Georgianna 16 juni 2010 kl. 07:15  

Hi Karin! Gosh, this is absolutely beautiful! I love the entwined stems and the color of the petals. Perfect title, too! Hope you're having a great week and thanks for stopping by. xo – g

Moa 16 juni 2010 kl. 07:27  

Åh, så vackert! Jag gillar verkligen perspektivet här och det är så vackert fokus.

Ha en underbar onsdag!
Kram/Moa

Timjan o Akleja 16 juni 2010 kl. 13:19  

Jättefin bild och jag gillar märkningen, det stör inte utan gör nästan bilden snyggare. Kan du ändra bokstaven a:s färg, så att den alltid matchar bilden? Vore ju läckert men kanske väldans mycket jobb...

Kram

Magnolia Handspun 16 juni 2010 kl. 16:17  

T som Tantalizing.
T som Talent- like my friend Karin
Tantalizing talented!

Karin I am going to be brutally honest with you.
I don't care for the font...your work is so elegant and your are so incredibly talented I don't think it justifies your work.
Just being honest.

Tulipa 16 juni 2010 kl. 22:39  

Hej Karin!
Rapsfälten ligger mig verkligen varmt om hjärtat...
Det är som en enda stor underbar sol när vädret är fint och rapsen blommar och brer ut sig. Verkligen fint när du lagt en öppen port bredvid det oändligt gula...

Mandelmanns Trädgårdar körde vi förbi skylten till på trädgårdrundan, tänkte ta det en annan gång. Jag antar att det var fint!!

Kram mariette

Solveig 17 juni 2010 kl. 12:16  

Sv: Tack, men jag önskar att jag var lika duktig som du i PS. Jag märker inte ens mina bilder...;) Personligen tycker jag att det förstör bilden, men det är ju en smaksak. Vill någon sno den, gör dom det ändå. Precis som vi laddar ner filmer och låtar och lyssnar gratis på Spotify utan att betala...det är så det har blivit nu tyvärr!

Karins fotoblogg 17 juni 2010 kl. 21:56  

Bilden är underbar! En annorlunda sida som visas upp av tulpanerna, och jag gissar att det var det tvinnade du såg när du fotade :) Färgerna och texturen är så bra ihop med tulpanerna, kan inte bli bättre. Men märkningen... jag vet ärligt inte vad jag ska tycka. Jo att själva märkningen är snygg tycker jag men tyvärr förtar det lite av bilden tror jag nog. Jag vet inte om jag har blivit färgad av åsikter jag hört/läst. Å ena sidan så förstår jag att man vill ha med sin signatur(som reklam) och att man vill hindra folk fr att sno. Men samtidigt så dras ögonen till fel ställe kan jag uppleva. När jag skulle visa upp bilder för en "kund" i ett webbgalleri så gjorde jag nästan precis så här, ett vitt transparent fält över bilden, med mitt namn i starkare vitt. Just för att dom inte skulle kunna "sno" och ha tex på sin webbsida. Men om jag bara ska svara på hur jag tycker att den ser ut din märkning, så gillar jag den! Känns som du. Jag gillade också idén med att ha den färgade bokstaven matchande m bilden. Möjligen att även namnet skulle vara aningens transparent. Vad är din tanke? Reklam el för att folk inte ska sno?

Lång kommentar ;)

Kram!

Poppins 17 juni 2010 kl. 22:04  

Ljuvliga färger som påminner mig om en pastellmålning!
Nu ser jag fram emot dina bilder från Skagen. Du lyckas säkert att fånga det särskilda ljuset, du ljusets mästarinna. Jag blir alltid lika imponerad av dina foton och det skira ljuset.

Camilla Alvén 17 juni 2010 kl. 22:11  

T som i Tusan vad skön bild!

Ha det bra
Kram

Blommiga Karin 20 juni 2010 kl. 18:56  

Hej vilken härlig bild!
Jag tycker att din text blir som en fin effekt på bilden och dessutom vet man ju att den är din:)Kanske kan du göra texten något mindre??
Hoppas att du haft en skön helg i Skagen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP