söndag 14 mars 2010

Plåt(at)



Varmaste tack till alla er som lämnat rara kommentarer på/till mitt förra inlägg. Ni anar inte hur glad jag är över dem. :) För er som undrar hur bilderna kan se ut inramade ser ni ett exempel ovan. Bilden med namnet Blåtonad har jag själv inramad (ramen heter Ribba och kommer från Ikea) på mitt skrivbord. Den samsas där med en av mina loppisfyndade plåtburkar. Plåtburkar i blått brukar jag ha svårt att motstå på loppmarknader...nedan ser ni ett av de senaste fynden i plåt.

Den här veckan har verkligen varit upp och ner. De senaste dagarna har jag varit deckad av en riktig generalförkylning. Idag känns det dock lite bättre och inte blev det sämre när jag såg snödroppar i full blom. Nu tror jag verkligen på att våren är nära!



Thank you so much everyone for nice comments on my last post! :) Today I'd like to share one of my framed prints with you. I have it on my writing desk together with some flea market findings. I can hardly ever resist tin-cans when I find them in thrift stores and the last one I bought the other day. Today I saw the first snowdrops. Spring is soon here now!

11 kommentarer:

Photos by Storm 14 mars 2010 kl. 19:54  

Dina bilder gör sig verkligen bra även i ram. Så vackra ljusa färgtoner. Jag måste nog in och titta på dem en gång till/Kram

Marina 14 mars 2010 kl. 20:30  

Det blir ofta jättefint att rama in foto sådär. SNyggt!

Hoppas du kryar på dig. Jag har en trist känsla svalget, sådär som det kan kännas precis när man börjar bli förkyld. Hrmmm.....

Kram!

Moa 14 mars 2010 kl. 20:50  

Vilket mysigt arrangemang! Jag älskar hur foton blir i ram med passepartout... Mycket snyggt med den supersöta plåtasken och blommorna också, jag längtar tills vi har lite större så att man kan ställa i ordning lite fler fina arrangemang med bilder och andra fina saker :)

Hoppas att du är frisk snart!

Kram

Glädjekällans Trädgårdsblogg 14 mars 2010 kl. 22:31  

Plåtburkar är härliga. Ju äldre och slitna, ju vackrare tycker jag, men det tycker jag om mycket :-).
Utsökta bilder Karin!
Att du har snödroppar men inte jag :-((
Ha det gott
Birgitta

Lotta MayaLee Photography 14 mars 2010 kl. 22:59  

Åh snödroppar!
Måste nog skotta undan 1 meter snö sisådär så kanske jag också kan få syn på några snödroppar :-)

Ja visst blir det snyggt när man ramar in och använder passepartout!

Krya på dig!

Lusthuset 15 mars 2010 kl. 00:07  

Vilka fina bilder och vilken vacker pastellton du fått fram. Roligt med egna bilder som konst i hemmet. Burkarna blir jag riktigt sugen på synd bara att man nästan aldrig hittar så fina. Hoppas att du är bättre från förkylningen så du kan gå ut och njuta av den analkande våren. Ha det bra Karin. Kram!

Georgianna 15 mars 2010 kl. 05:57  

How beautiful, Karin!! I adore those tins. I also can't resist them in thrift shops but hardly ever see them as nice as these. I'm glad spring is coming for you! – g

Anonym 15 mars 2010 kl. 10:56  

Jättefint arrangemang! Jag gillar verkligen den stilen men får sällan igenom det här hemma, maken gillar mer modern stil... Men jag försöker få in det i trädgården istället! :)

Jag är också sjuk.... hemma från jobbet idag med magont. Inget kul alls! Hoppas både du och jag blir friska snart!

Kram

Christina 15 mars 2010 kl. 13:49  

Hej Karin

Wow, so nice to see your blog, it is so beautiful!!! You know I love your photos! And thanks for your sweet comment on my new blog :-)

Your photos looks absolutly amazing when they are framed, I think it is good for people to see them framed like that.

Ha det rigtig godt!

Hugs/ C

Karin Wijk 15 mars 2010 kl. 23:57  

Riktigt snyggt inramat! Fina plåtburkar, sådana skulle jag gärna samla på om jag hade plats...vilket jag inte har ;-) Hoppas förkylningen ger sig nu. / Kram från Karin

FO - 2 16 mars 2010 kl. 21:22  

Vakkert, vakkert.
Du ser virkelig skjønnheten Karin,
og du formidler den på en elegant måte.
Takk for visuelt og sjelelig påfyll igjen!
Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP