tisdag 23 oktober 2012

The stars of autumn



Man har det inte roligare än vad man gör sig, brukar det heta. Ska erkänna att jag är väldigt lättroad. Därför tycker jag till exempel att det är ganska trevligt att stansa ut små stjärnor ur höstlöv. Fråga mig inte varför. Kanske är det någon slags terapi eller så är det helt enkelt så att jag gillar resultatet. För medge att stjärnorna är fina och ja - helt meningslösa. Dagens tips är alltså egenstansade höststjärnor!


I must admit that I'm very easily amused. One activity that it is quite nice (if you ask me) is to punch out small stars of all the gorgeous autumn leaves. Do not ask me why. Maybe it's some kind of therapy or maybe it's because I love how the stars look. But of course they are totally meaningless. Anyway, the diy of today is punching autumn stars!

13 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg 23 oktober 2012 kl. 20:50  

Söta!

Marina 23 oktober 2012 kl. 21:05  

Men vilken rolig idé. Hade jag aldrig kommit på.

Jättefin färger.

Kram

Petra / Popetotrora 23 oktober 2012 kl. 21:10  

Meningslösa - kanske. Supersöta - Ja!!

Lotta 23 oktober 2012 kl. 21:24  

Färgglatt stjärnfall och det är faktiskt så att såna där små enkla saker gör en sååå glad!
Kram Lotta

CreandoPhoto 23 oktober 2012 kl. 21:56  

Makalöst vackra tycker jag. Inte meningslösa, de är ju till för vår njutning :)

Kramar

Sonja {Dagmars Kitchen} 23 oktober 2012 kl. 22:14  

Men SÅ fiffigt! Och otroligt vackert!

ally 24 oktober 2012 kl. 02:28  

so pretty
so frivolous and fun!!

Moa 24 oktober 2012 kl. 11:38  

Åh, så söta och fotogeniska de blev! Det känns som att de passar perfekt som dekoration med höstkänsla :)

Ha en fin onsdag!
Kram Moa

Anna/Rackarungar 24 oktober 2012 kl. 22:57  

Brilliant. Bara brilliant!

Yvonne - Frl. Klein 27 oktober 2012 kl. 09:39  

Liebe Karin,
was für eine wunderschöne Idee!
Alles liebe
Yvonne

Sabinas foto 27 oktober 2012 kl. 16:04  

Helt underbart! Perfekt som confettis på en fest eller ett bröllop. =)

Fröken Fräken 29 oktober 2012 kl. 13:07  

Allt pyssel är bra pyssel. Det hävdar jag alltid.
Eller inget pyssel är för litet pyssel.
:-)

AnnA 30 oktober 2012 kl. 10:06  

Hej!
Så ljuvligt pyssel, Karin!
Du har gått runt och moodboardat ett helt år, och kanske lagt ner temat, men jag har ändå velat göra en oktober moodboard i din anda, och jag har tagit mig friheten att länka till dig.
Ha en skön vecka!
hälsn
AnnA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP