tisdag 30 oktober 2012

An up-date and a winner



Några snabba uppdateringar denna tisdagskväll:

- Åter hemma från Rom. Tack för alla tips! Fler bilder och minnen kommer.

- I morgon presenterar jag månadens moodboard. Som tidigare aviserats blir upplägget annorlunda för min del. Jag ser fram emot att se era bidrag (i ny eller "gammal" form - om ni fortfarande vill vara med!).

- Vi har en vinnare i utlottningen. Efter att ha vikt och skrivit namn på lappar the-old-fashioned-way blev det Sabina som drog längsta stråt. Massor av grattis! :) Skicka ett mail med din adress så kommer valfri kalender på posten.


A few up-dates:
- I'm back from Rome. Thank you so much for all your tips! More pics will come...
- It's time for a mood board again tomorrow. Mine will look a bit different - I looking forward to seeing yours.
- We have a winner in the give away. Congrats Sabina! 


Arrivederci!

4 kommentarer:

Georgianna 31 oktober 2012 kl. 06:08  

Welcome back, Karin! Can't wait to see more of your photos!

xo

Moa 31 oktober 2012 kl. 09:35  

Åh, Rom såg härligt ut... Jag ser fram emot fler bilder! Här i Umeå snöade det faktiskt här om dagen men nu är allt bortregnat och det är så grått och trist...

Hoppas du får en fin onsdag!
Kram Moa

Trädgården på Höjden... 31 oktober 2012 kl. 10:26  

välkommen hem. ser fram emot nya moodboards idèer.
kram åsa

Anna/Rackarungar 31 oktober 2012 kl. 12:17  

Asså, alla dina bilder från Rom är galna. Så fina. Jag har njutit via IG.
Välkommen hem förresten!

Jag är laddad med moodboards.
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP