söndag 18 december 2011

En liten pepparkaksgubbe...




För några veckor sedan fotade jag årets goaste pepparkaksgubbe. Här är ett urval av bilderna vi tog. Jag fotar alltid porträtt med naturligt ljus och just dagen vi fotade hade vi sådan tur att både väder och ljus var på vår sida. Jag ligger efter med att blogga de porträtt jag fotat under 2011 så rätt som det är dyker det säkert upp fler här. :-) Ha en fin vecka!

A couple of weeks ago I photographed this little cute gingerbread-boy. This is just a few of the photos I made. I always photograph portraits with natural light and we were so lucky with the weather and light the day we photographed. I have some more portraits to blog from 2011 and will post them eventually. Have a nice up-coming week!

11 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography 18 december 2011 kl. 21:53  

Vilken gullig pepparkaksgubbe Karin! Jättefina bilder!
Ha en fin vecka du också!

LissenTo 18 december 2011 kl. 22:25  

Vilken charmig liten pojke och du har fått ett så fint milt ljus som passar till stämningen.

I helgen har jag lyssnat på lite körmusik, ätit ute och sett så mycket bättre och Downtown Abbey.

Och så har jag sett på all snö som singlar ner, massor.

Ha en fin adventsvecka. Kram Lissen

Solveig 18 december 2011 kl. 22:52  

En sån liten sötnos! Härliga bilder! Du måste haft riktig tur med ljuset, jag tycker det är mörkt nästan jämt nu. Ser fram emot fler porträtt...;) Kram

Yvonne - Frl. Klein 19 december 2011 kl. 07:19  

Wunderschöne Bilder! Und der Junge ist so süss!
Alles liebe
Yvonne

Anonym 19 december 2011 kl. 10:52  

Så fina bilder, och fin modell tycker jag förstås... ;) Gillar den när han ligger på mage, kan du maila den till mig? Kul som alltid att ses och fota, G börjar bli en riktigt van modell nu... ;) Jag ska visa några av dem på min blogg oxå men väntar tills julkorten har kommit fram och kalenderns är utdelad, dvs efter jul. Kalendern blev riktigt bra, btw!

Kram

Karins fotoblogg 19 december 2011 kl. 12:45  

Å, det var nog den sötaste pepparkaksgubben jag sett! Fina bilder och jag ser verkligen fram emot att få se fler av dina porträtt!!!

Kram!

Lottas Fotografi 20 december 2011 kl. 09:00  

En sån go pepparkaksgubbe!
God Jul!
Kram Lotta

rental mobil jakarta 21 december 2011 kl. 03:01  

Very nice photo shot, thanks for sharing.

Lotta ♥ ohlovely.se 21 december 2011 kl. 18:59  

Men jisses, vilken söt liten pepparkaksgubbe. :) Underbara bilder!

GOD JUL!
Kramar från Lotta

Glädjekällans Trädgårdsblogg 21 december 2011 kl. 21:30  

Så söt. Tycker mig se en viss likhet med B men jag kanske har fel :-)
God Jul Karin!
Birgitta

Att vara någons fru 22 december 2011 kl. 12:56  

SÖTNÖT!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP