måndag 17 oktober 2011

2012 års kalender och en liten utlottning

DSC_0113-copy-webb
DSC_0105-copy-webb


Nu finns min kalender för 2012 äntligen i min Etsy-shop. I år har jag samlat bilder från året som gått och alla är knyter an till respektive månad/årstid. Kalendern innehåller 13 sidor (en för varje månad och en framsida) och levereras obunden så att de kan användas på många olika sätt. Varför inte sätta upp bladen med den omåttligt populära washi-tejpen!? När året är över kan du enkelt klippa/skära bort kalenderdelen och återanvända bilder....


calendar2012_700px


I år lottar jag ut en kalender till en av er bloggläsare (med eller utan egen blogg). Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar på detta inlägg. Utlottningen pågår till och med söndagen den 23 oktober (23.59). I början av nästa vecka drar jag slumpmässigt en vinnare. Lycka till! 

Slutligen, i oktober är det fri frakt på kalendern. Ha en fin vecka!


DSC_0125-copy-webb

My calendar for 2012 is finally available on Etsy. This year I've gathered seasonal shots from the past year. The calendar comes unbound and with 13 pages (one for each month and one front page). It can be used in so many ways, for exampel why not use some of the popular Washi-tape to put it on your wall!? When the year is over you'll have 13 beautiful prints by cutting every page. 

kalender1


This year I'm giving away one calendar to one of you lovely blog readers. All you have to do is to write a comment on this post before Sunday 23th October (11.59 CET). I will announce the winner next week. Good luck everyone! Last but not least, there's free shipping on the calender in October! 

Have a wonderful week!

30 kommentarer:

Karins fotoblogg 17 oktober 2011 kl. 20:33  

Let it be me!!!! Åh, vill ha! Superfint Karin, du kan det här! Hoppas att det blir en storsäljare!

Kram!

Photo by emma 17 oktober 2011 kl. 20:54  

Så fin självklart tar jag chansen att vinna denna goding :-)

Blueberry 17 oktober 2011 kl. 21:40  

The calendar is simply gorgeous!

Mya 17 oktober 2011 kl. 22:21  

Underbar!!! Jag vill mer än gärna delta i utlottningen. Jag älskar idén med att tejpa upp den på väggen. Kanon!

Sang Tao - Judith 17 oktober 2011 kl. 23:14  

Kjempefin! Jeg vil prøve lykken:)

Jes/Vita villa vila 18 oktober 2011 kl. 00:26  

Åh men du! Den är verkligen jättefin! Hoppas hoppas hoppas ♥.

Dina bilder är underbara!

Kram/Jes

Moa 18 oktober 2011 kl. 07:41  

Klart jag är med i din utlottning, dina kalendrar är ju så vackra.. hoppas på turen nu! kram o ha en fin vecka.. Monica

Camilla Alvén 18 oktober 2011 kl. 07:47  

Hej Karin!
Så fin!!!!!
Klart att jag hoppas på turen att det är jag som vinner...
Ha det bra
Kram

Maria 18 oktober 2011 kl. 08:39  

Hej!
Jag vill absolut vara med i utlottningen. Köpte förra årets vackra kalender och den har jag njutit av varje dag. =) Dina bilder är underbara!

Annelie 18 oktober 2011 kl. 13:59  

Åh, en sådan ska jag köpa! Men om jag vinner en kan jag ju ge bort en i present också! :) Är det fri frakt även till Frankrike? Kram!

Hem och Harmoni Marie 18 oktober 2011 kl. 16:19  

Jättefina bilder som alltid, Karin!

Ha det gott,
kram Marie (som är väldigt glad att hittat tillbaka till din blogg).

Karin Wijk 18 oktober 2011 kl. 16:37  

Ja, tack!! Otroligt vackra bilder. Gillar att det går att använda bilderna som tavlor sen när året är slut :-) Och den där tejpen måste jag ju bara kolla upp ;-) / Kram

Urška 18 oktober 2011 kl. 20:06  

I absolutely love your photography. Great work and a lovely blog.

Urška

♡Johanna♡ 18 oktober 2011 kl. 23:07  

Men Karin, jag hoppas verkligen att jag vinner denna fina kalender av dig. Jag gillar verkligen dina bilder och det säger jag inte bara för att jag vill vinna.
Jag håller tummarna på vinst!!!!!
Kram

Diana 19 oktober 2011 kl. 00:31  

Wow vilka fina bilder! Det är klart att jag vill vara med!

Maria Trulsson 19 oktober 2011 kl. 07:34  

Åter igen, vilka underbara bilder. Inte bara i kalendern utan också med kalendern!

Deltar också jättegärna i tävlingen. Nu blir det till att hålla tummarna :)

Kram Maria

Lottas Fotografi 19 oktober 2011 kl. 08:46  

En sån fin kalender! Klart jag vill vara med och vinna! Håller tummarna stenhårt!
Kram Lotta
acjo69@yahoo.se

Anonym 19 oktober 2011 kl. 16:39  

Superfin kalender som vanligt! Tar chansen att vinna, fast jag har faslig otur i spel...

Jo visst kan det kännas lite absurt med listor, men de är bra på att påpeka att inget barn lär sig allt på en gång, utan man kan se om barnet kan något av det. Och när språnget är över så ser man ju att det är en hel del som stämmer... :)

Kram!

Anonym 19 oktober 2011 kl. 19:46  

Hej, wow, vilka vackra bilder! Är det du som tagit dessa bilder? Vore så mysigt att förgylla varje månad med en av dina skapelser. Tyvärr har jag ingen egen blogg men hoppas ändock, hi, hi!!
Soliga hälsningar//Kathryn

Anonym 21 oktober 2011 kl. 00:14  

as i mentioned already on flickr, your calendar is beautiful, karin.
i think i know all the shots. :)

and i wish to win one. :)

cheers,
sabinche

Nadine von herz-allerliebst.de 21 oktober 2011 kl. 09:22  

Dear Karin,
I´m so happy you left a comment on my flickr stream yesterday, because therefore I found your wonderful giveaway :).

Your photographs are so beautiful and I would love to have your calender in our home.

Nadine

LissenTo 21 oktober 2011 kl. 10:23  

Åh jag skulle bli så glad om jag vann din kalender. Så vackra bilder, i din alldeles speciell Karin stil.

// Lissen

Glädjekällans Trädgårdsblogg 21 oktober 2011 kl. 14:49  

Vill gärna vara med på utlottning.
Vilken glädje om jag vann :-))
Trevlig helg Karin.
Birgitta

Georgianna 21 oktober 2011 kl. 19:13  

Hi Karin! I love your calendar! I love the string of lights. And the photo with the buttons is very special all on it's own. :) Hope you have a super weekend, dear!!! xoxo – g

Lotta 8`) 21 oktober 2011 kl. 20:44  

Klart jag vill vara med i din utlottning :) Gillar ♥ verkligen dina bilder!
Hoppas du har det bra annars, många kramar till dig från mig :)

Anonym 22 oktober 2011 kl. 12:27  

Jag vill självklart vara med och tävla om ett exemplar av din underbart fina kalender!!

kram Malin

Anonym 23 oktober 2011 kl. 09:16  

Hej! Jag vill gärna vinna din vackra almanacka!!!
Hälsningar Jenny H

Maria 23 oktober 2011 kl. 10:23  

Vilka fantastiska bilder, jag vill verkligen vara med o tävla. Att välja en favorit bild är svårt men jag tror jag gillar äpplet med hjärtat bäst (kanske för att det är höst nu).
Ha en härlig höst :)
Hälsningar Maria.

mariaemb. 23 oktober 2011 kl. 15:43  

Oj, jag höll ju nästan på att missa detta! Du tar verkligen helt underbara bilder och så kul att se att du gjort en kalender. Den ser ljuvlig ut!

Ha en fin dag!
KRAM!

Pauline 24 oktober 2011 kl. 08:58  

I'm too late. That's a pity, because this calender is really a treasure.
Have a wonderful week.
Hugs, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP