söndag 16 oktober 2011

Höstsol

20111016_blogg1


En vecka sedan sist, livet kom emellan och bloggen har fått vila. Veckan har dock inte bara varit fylld av vardag och tråkigheter, nej det händer massor av spännande saker (och solen har skinit!), som jag hoppas kunna dela med mig av allt eftersom. Redan imorgon blir det premiär för något! Kika in då vetja! ;) Njut höstsolen!

Another week is gone, a lot of work and every day stuff  but not just that. Some exciting things have happened as well. I will share them with you eventually. Actually I've something for you already tomorrow, so why don't you come back then. ;) Enjoy your day!


10 kommentarer:

beautifully, suddenly 16 oktober 2011 kl. 09:49  

Such a lovely shot :) Hope you're having a great weekend!

Yvonne - Frl. Klein 16 oktober 2011 kl. 10:14  

Liebe Karin,
das Foto ist so schön herbstlich!Ich bin schon gespannt, was sich bei Dir alles getan hat!
Liebe Grüße,
Yvonne

Camilla Alvén 16 oktober 2011 kl. 10:17  

Lövly!!!
Visst är det underbart med höst och solsken
Kram

Georgianna 16 oktober 2011 kl. 11:52  

Magical autumn image, Karin – so pensive and delicate. I can't wait to hear your news!! Have a great week. xoxo – g

LissenTo 16 oktober 2011 kl. 14:17  

Låter som det är en massa roligheter på gång.

Den soliga höstbilden, förstärker den känslan.

Kram Lissen

Marina 16 oktober 2011 kl. 21:11  

Du låter hemlighetsfull. Vad kan vara på gång???

Det går verkligen att få fina bilder nu. Eller ja, det får du ju alltid till men även jag har lyckats med några tycker jag. Hösten gör sig verkligen bra på bild!

Kram!

Anonym 17 oktober 2011 kl. 08:27  

Vilken vacker bild Karin!

Hoppas att allt är bra med dig. Jag ser fram emot dina nyheter, det låter spännande :)

Ha en härlig vecka Karin!
Kram Moa

Ps. Jag har bytt bloggadress! :)

Lotta ♥ ohlovely.se 17 oktober 2011 kl. 12:41  

Åh, så vackert... :)

Stor kram.

Karins fotoblogg 17 oktober 2011 kl. 19:35  

När får vi se premiären?!!! :D
Hösten är vacker, din bild likaså.

Kram!

Anonym 17 oktober 2011 kl. 22:07  

Härlig höstbild! Spännande att se vad som kommer imorgon då... :)

Ang G:s hår så har han kvar lite av det mörka, vi kunde bara ta det allra nödvändigaste... Men han är klart blondare nu än innan!

KRamar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP