torsdag 1 juli 2010

Juli...

Jag hänger på Camilla med finaste bloggen Bloom och postar en (eller två/flera om andan faller på) bild nästan varje dag i juli. I möjligaste mån kommer bilden att vara dagsfärsk.


Idag köpte jag med mig en smörgås (fylld med keso, feta, mynta och aprikoser - så gott!)  från Biscuit, som är ett otroligt rart café. Den åt jag sedan på en parkbänk i skuggan i Slottskogen på vägen hem från jobbet. Inte nog med att maten/fikat på Biscuit är mycket gott, allt är dessutom vackert och gjort med omtanke...ni ser väl den för dagen passande etiketten? ;)


I'm joining Camilla over at Bloom and will try to post one picture every day in July. If possible I'll try to photograph it the same day too. Today I bought and sandwich (filled with cottage cheese, feta, mint and apricots - so delicious!) on my way home from work, which I ate in the park. Isn't the wrapping cute?

7 kommentarer:

Moa 1 juli 2010 kl. 23:39  

Underbar liten lapp på smörgåsen! :) Den ser för övrigt mycket smaskig ut!

Jag gillar den andra bilden jättemycket också, den är så somrig och ljuvlig...

Magnolia Handspun 2 juli 2010 kl. 00:18  

Vad kul att du blir med Karin.
Din smorgas ser underbar ut...och vad fin packning, jag tycker mat smakar batre med lite omtanke.

Ening med Moa angen ar valdigt somrig.
Kram.

Annelie Johnsson 2 juli 2010 kl. 00:32  

Vad gott det såg ut!!! Och vad mysigt med ett så härligt meddelande på.

Nu blir det semester för min del, ska bli sååå skönt. Håll tummarna för att det fina vädret håller i sig!

Kram♥

n o r d i n g å r d e n 2 juli 2010 kl. 06:42  

Å den smörgåsen i slottsparken, lycka!

Hallå Karin, så det är här du håller hus! Underbara bilder som vanligt, så läckert med skrivmaskinen nedan, du är en fantastisk fotograf!!!

Måmga soliga sommarhälsningar till dig från Nordingården

Photos by Storm 2 juli 2010 kl. 12:40  

Detta är livskvalité. Att stanna upp och njuta. Smörgåsen ser verkligen god ut/Kram

Anonym 2 juli 2010 kl. 16:19  

Åh smörgåsar/mat från Biscuit, det kan jag sakna! Har länge tänkt att man borde "sno" deras små lappar till bloggen...

Ha en härlig helg!
Kram

Bohème Circus 4 juli 2010 kl. 09:40  

wow ! the first photo is very appetizing and I like the light of the second !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP