onsdag 19 november 2014

Our joyful moments week 45 and 46


 I'm behind posting again. Last week was roses and citrus fruits, this week Ally shares a photo of her Christmas crafting and I some of the colourful leaves I found on my walk.

Every week we share a photograph here and on IG showing some of the everyday joys in our lives.



***

Oj, tiden går fort och bloggen hamnar lite i skymundan. Förra veckan var det rosor och citrusfrukter i fokus. Den här veckan har Ally fototgraferat sitt julpyssel och jag passade på att föreviga några fina höstfärger med min kamera.

2 kommentarer:

Anonym 20 november 2014 kl. 09:11  

Love the different colors and shapes of the fruits.
great job !

CreandoPhoto 11 december 2014 kl. 19:20  

Verkligen vackert att se på. Jag har scrollat upp och ned några gånger här....gillar vad jag ser!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP