onsdag 22 oktober 2014

Our joyful moments week 41 and 42


I'm behind posting here again. This time due to back problems (lumbago). I hope to be around more soon. Ally shares lovely spring photos and my photos was taken indoors, since we've mostly have had rain the last couple of weeks. I've made a few apple pies...the apples are so sweet and delicious right now.

Every week we share a photograph here and on IG showing some of the everyday joys in our lives. 

***

Det gick ju sådär med inläggen här på bloggen. Jag har ryggont (ryggskott) igen och jag försöker minimera tiden vid datorn. Hoppas bli bättre snart för jag har så mycket jag vill blogga om.

Ally har fotograferat härliga vårbilder och mina bilder har jag fått inomhus. De senaste veckorna har mest bjudit på regn. Jag har bakat glutenfria äpplepajer på löpande band nu när äpplena är så söta och goda.

4 kommentarer:

fjord girl 23 oktober 2014 kl. 00:38  

Vad fin composition och farger....allt.
Ni ar baada saa duktiga med ljuset ochsa.
Underbart.
kram

Tante Mali 23 oktober 2014 kl. 11:25  

Just beautiful!!! Love your pictures, these are realy joyful moments!
Have fun and a happy time
Elisabeth

Lusthuset 25 oktober 2014 kl. 11:45  

Vilka vackra bilder!! Njuter av ALLA dina bilder ALTID. Kram och hoppas du blir bra i ryggen. Lena /Lusthuset

angie 25 oktober 2014 kl. 14:17  

danke für die schönen bilder und inspirationen!!! ein schönes wochenende wünscht angie aus deutschland

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP