tisdag 19 augusti 2014

Our joyful moments - week 33/52





It's harvest time and I love it. This week I harvested the first apples, spaghetti squash and grapes. Ally enjoyed drinking a cappuccino in her new cup.

#ourjoyfulmoments is a photography project where Ally and I share lovely moments from our week. 

Underbara skördetid! Jag har skördat årets första äpplen, spaghetti squash och vindruvor. Ally njöt av att dricka en cappuccino i sin nya fina kopp.

För er som undrar var månadens moodboard tagit vägen kan jag meddela att den kommer inom kort...



3 kommentarer:

Annelie / blomsterochbakverk 20 augusti 2014 kl. 15:14  

Den är verkligen ljuvlig, din skördebild. Tänk att få smaka egna vindruvor, vilken dröm. Zucchini skördar jag i alla fall för fullt hemma i odlingslådorna. Härligt!

fjord girl 20 augusti 2014 kl. 15:47  

Your summer harvest image is so fresh and lovely Karin- beautiful composition- you are a master at this. Enjoy your summer!
Kram

Unknown 21 augusti 2014 kl. 14:58  

Så väldigt fina vindruvor! Och luktärtor, ljuvliga. Gillar fotot som helhet också. Ta, den tid du behöver med moodboard, det bör ju vara roligt och stressfritt att göra dem.

Such a lovely cup! A nice cup does bring a lot of joy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP