onsdag 23 juli 2014

Our joyful moments - week 29/52


This week Ally is back in Australia and enjoys early signs of spring in her garden. My photo was taken in Skagen/Denmark, where I spent a couple of days with friends.


#ourjoyfulmoments is a photography project where Ally and I share lovely moments from our week. 
 
Nu är Ally tillbaka i Australien och har fotograferat några tidiga vårtecken från trädgården. Min bild är från Skagen, där jag tillbringade några dagar i goda vänners sällskap förra veckan.

1 kommentarer:

ally 24 juli 2014 kl. 13:37  

Oh its good to be home but your photo is making me dream of a holiday in northern Europe!
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP