måndag 16 juni 2014

Our joyful moments - week 24/52



I just got back from a trip to Provence/France. My photo was taken during a lovely trip to the Luberon valley north of Aix en Provence. More lavender photos to come later on this week! Ally is sharing a delicious gelato (she's in Italy now).


#ourjoyfulmoments is a weekly photography project where we share joyful moments of our daily life in Sweden and Australia (or at the moment around Europe).

Igår kom jag hem efter att ha spenderat en långhelg i Provence/Frankrike. Min bild på de blommande lavendelfälten fotade jag i Luberon (norr om Aix en Provence) i lördags. Fler bilder från Luberon kommer under veckan. Ally har fotograferat en underbar glass (hon är just nu i Italien).

6 kommentarer:

Annelie / blomsterochbakverk 17 juni 2014 kl. 10:22  

Drömmer verkligen om att få uppleva det där ögonblicket, att få stå framför ett lavendelfält. Ser så magiskt ut.

Sara på Vardag.nu 17 juni 2014 kl. 15:42  

Underbara bilder!

Petra / Popetotrora 17 juni 2014 kl. 21:54  

Åh... en helt i Frankrike hade jag verkligen inte tackat nej till just nu. Verkligen inte! :)

Anna @Suffolk Pebbles 19 juni 2014 kl. 11:30  

Lucky you! I love Provence and the lavender image is beautiful.

Malin - Stjärnflocka 20 juni 2014 kl. 10:39  

Men hjälp!!! Vilka ljuvliga bilder!
Kram Malin

Georgianna 23 juni 2014 kl. 05:35  

That lavender field is incredible! I so wanted to go to the South of France this trip but I also needed to get home after being gone so long. Something to look forward to next year.

Have a great week!

xo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP