måndag 12 maj 2014

Our joyful moments - week 19



Two flower bouquets this week. Ally got some lovely flowers from her children on Mother's Day and I couldn't resist those peonies in the flower shop. A friend sent me the card (with a pink bicycle!) from Barcelona. Have a great week ahead!

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week. 

Den här veckan bjuder både Ally och jag på blomsterbuketter. Ally fick fina blommor på Mors dag och jag kunde inte motså de vackra pionerna i blomsteraffären. I brevlådan fann jag ett fint kort (med en rosa cykel på!) som en vän skickat från Barcelona. Ha en fin vecka!


2 kommentarer:

LissenTo 12 maj 2014 kl. 22:37  

Två så fina bilder, njutning att se dom båda.

Kram och ha en fin vecka. // Lissen

ally 14 maj 2014 kl. 22:23  

Love your peonies Karin
Flowers are always a joy
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP