måndag 21 april 2014

Our joyful moments - week 16




It's already mid-April and the last day of Easter. Ally photographed a beautiful butterfly and I've been obsessed with photographing gorgeous flowering trees at the moment.

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week.  


 ***

Det är redan mitten av april och annandag påsk. Den här veckan har Ally fotograferat en vacker fjäril. För egen del har jag varit besatt av att fota alla vackra blommande träd det senaste.

5 kommentarer:

Petra / Popetotrora 21 april 2014 kl. 22:35  

Ja, men eller hur... vad hände, liksom?! Redan maj snart. :)

Camilla Alvén 25 april 2014 kl. 15:30  

Underbara bilder!
Ha en skön helg
Kram

Fröken Fräken 26 april 2014 kl. 18:11  

Våren har inte hunnit riktigt så långt här, men samtidigt som jag vill ha blommande träd så vill jag att den ska gå saktare...

LissenTo 27 april 2014 kl. 09:19  

Våren har verkligen kommit i stormfart till dej. Längtar blomningen kommer hit.

Ljuvliga bilder du visar.

Ha en fin söndag. // Kram
Lissen

Ela 27 april 2014 kl. 18:33  

What beautiful pictures !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP