måndag 2 december 2013

Winners and a new print!



Utlottningen av 2014 års kalender är avslutad. Tack alla ni som ville vara med och tävla och tack för era glada hejarop! Jag bestämde mig för att dra två vinnare i slutändan....vinnarna är Cat och Camilla Alvén. Stor grattis till er! Hör av er via mail så kommer snart en kalender med posten.

Inför 2014 (tänk att det snart är nytt år!) har jag massor av planer, både för bloggen och mitt företag. Känner mig verkligen peppad att ta tag i bloggningen igen (tyvärr blir bloggen bortprioriterad när det är mycket på gång) och redan den här veckan har jag inlägg om New York och ett trevligt julpyssel inplanerat.

Och så var det mitt nya print. En fjäder i all enkelhet. En fjäder som snart finns på en vägg hemma hos mig. Vill du också låta en fjäder pryda ditt hem eller ge bort en julklapp? Den finns att köpa på Etsy eller så beställer du genom att maila mig på info@karinafotografi.se. Nu är det slut på "reklamen" för den här gången....lovar mindre av den varan och fler bilder framöver!

*** 

There are two winners in my give away. Congrats Cat and Camilla! I can't believe that 2014 is soon here but I kind of look forward to it. I have some exciting things planned, including posting more often here. Last but not least - this new feather print is available in my Etsy shop

5 kommentarer:

Cat 2 december 2013 kl. 22:59  

Jamen! Så glad jag blir!
Mail är på G.
Ha de gott. Kram, Catarina

Camilla Alvén 3 december 2013 kl. 06:37  

TACK snälla!!!
Kram
Camilla

Livet på solsidan 3 december 2013 kl. 08:20  

Åhh. Attans att jag varit så dålig på att läsa bloggar på sistone. Hade gärna vunnit din tjusiga kalender! Får säga grattis till de båda vinnarna istället - och hoppas på att jag är snabbare nästa gång du har en utlottning :)

Vill också önska dig lycka till med dina nya planer inför kommande år!

Kram Tamara

CreandoPhoto 4 december 2013 kl. 03:42  

Vacker, vacker, vacker! Underbart print Karin!

Och så spännande det låter med dina planer framöver :)

Kramar

Fröken Fräken 5 december 2013 kl. 21:50  

Här hostar man till, och så missar man allt möjligt trevligt!
Hoppas dina planer för nästa år går i lås :-)Den där fjädern var ju helt poetisk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP