torsdag 22 augusti 2013

En plats att växa på



En plats att växa på. Ett tema som kan tolkas på många olika sätt. Jag gör det enkelt för mig och fotograferar bokhyllan i vardagsrummet. Här finns det nästan alltid något som växer. En enkel kvist hortensia, sticklingar av murgröna, buketter med snittblommor...

Bokhyllan rymmer för övrigt min ständigt växande boksamling. Nu kan den dock inte bli särskilt stor. Jag längtar efter den dagen jag får plats men riktigt rejäl bokhylla (eller varför inte bokhyllor i ett bibliotek)....först behöver jag bara flytta och låta kvadratmetrarna bli fler (växa).

Bidrag till Fabrikens torsdagstema. Fin fredag!

A place to grow is the weekly theme over at Fabriken. There is almost always something green growing on my shelve, for example a hydrangea from the garden or ivy cuttings. Have a lovely weekend!

8 kommentarer:

fjord girl 22 augusti 2013 kl. 23:26  

Fina bilder Karin- alltid vackert med nagot som vaxer.
Kram

DoYouFancyThis 23 augusti 2013 kl. 07:59  

Vilken fin färgskala. Gillar glasflaskan massor! /Hanna

Unknown 23 augusti 2013 kl. 08:22  

Nydelige fargetoner! Elsker den gylne fargen på flasken som understreker det hele!

Beate :)

steph 23 augusti 2013 kl. 14:11  

i adore your styling!!! lovely.

Glädjekällans Trädgårdsblogg 23 augusti 2013 kl. 21:03  

Fint!
Tror det är bra för växandet ned en stor välfylld bokhylla.
Trevlig helg.
Birgitta

Petra / Popetotrora 26 augusti 2013 kl. 20:57  

Så fint med kottarna i burken. Enkelt och snyggt, helt min melodi. :)

Och kul att du gillade Floras klänning förresten! Jag har sytt den själv av ljuvligt Paris-tyg. :)

Tilla 30 augusti 2013 kl. 19:49  

Oj så fint :)

LissenTo 30 augusti 2013 kl. 21:16  

Åh vilka otroligt ljuvliga bilder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP