söndag 9 juni 2013

C L O V E R




Jag hade planerat att avsluta söndagen med ett blomstrande inlägg (oj vad det blommar nu!) men så gick tiden för snabbt och jag är lite för trött. Gårdagens firande av en kompis som fyllde 30 år och konserten med Håkan på Slottskogsvallen har satt sina spår. Jag nöjer mig istället med ett par bilder på den finaste klövern - en riktig favorit! - och ber att få återkomma en annan dag istället. 

Bidrag till Fabrikens söndagsbild.

Just a few pics of the sweetest Clover (Trifolium). Hope everyone had/have a lovely weekend!

7 kommentarer:

thecitygourmand 10 juni 2013 kl. 00:47  

Hope your enjoying the weekend too! Lovely pictures

CreandoPhoto 10 juni 2013 kl. 03:21  

Jag undrar om inte den här klövern var bra mycket finare än de flesta blommor jag....ursöt! Heter den bara klöver?

Lotta 8`) 10 juni 2013 kl. 21:07  

Fina blad på din klöver, just en sådan sort jag letat efter. Jag köpte knölar och planterade i våras och de är frodiga plantor nu - kanske kan vi byta knölar med varandra till hösten? De går att övervintra, som pelargoner och det kan det ju vara värt.
Ja, tiden räcker knappt till, till någonting just nu :) jag vill så mycket hela tiden och så skall man jobba dessutom! Har tänkt att det hade varit kul att träffas, men när? ;)

Ha det så gott Karin, kram :)

Petra / Popetotrora 10 juni 2013 kl. 21:34  

Lite klöver i all sin enkelhet fungerar utmärkt. Och vilken fantastiskt moodboard i inlägget nedanför!!

Camilla Alvén 11 juni 2013 kl. 07:07  

Tjusigt!

fjord girl 11 juni 2013 kl. 21:43  

Vackra bilder Karin- fint och se lite gront igjen after den langa vinteren.

Fröken Fräken 17 juni 2013 kl. 19:30  

Åh vilken underbar klöver! Känner att jag absolut behöver en sådan trots att jag köpt en mängd andra växter i helgen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP