torsdag 14 mars 2013

Fabriken - min bloggplats

Anna konstaterar att begreppet bloggplats kanske är förlegat - det är ju inte många som befinner sig sittandes vid ett skrivbord när de bloggar. Med smarta telefoner och surfplattor bloggas det från en mängd olika situationer och platser. I mitt fall finns det dock en bloggplats av det mer traditionella slaget. En stationär dator (även om det är en slimmad Mac) blir liksom kvar där man ställt den. Eftersom datorn bor i ett hörn av sovrummet är jag dock väldigt nöjd med att den inte tar mer plats än den faktiskt gör.


 Min balkongstol agerar tillfällig skrivbordsstol. Jag borde försöka få tag på något mer bekvämt!


Och slutligen några detaljbilder. Favoritlampan från Hay lyser upp fint åt mig när jag låter fingrarna dansa över tangentbordet om kvällarna.... ;-)


Fler bidrag till Fabrikens torsdagstema hittar ni här



***

A few pics of a corner in my bedroom. :)

17 kommentarer:

Anna/Rackarungar 14 mars 2013 kl. 07:45  

Vilka vackra detaljbilder. Den där lampan är så snygg!!
Men Karin, du måste ha en bättre stol, den där kommer att ge dig ryggbesvär.
Hls ergonomi-tanten

Unknown 14 mars 2013 kl. 07:46  

Oj vad snyggt! Och jag som precis nämnde hos någon annan hur fult det var en gång när man hade stationär dator, jag tar tillbaka det på momangen!

Ha en bra dag =))
Kram Catta

MammaElva 14 mars 2013 kl. 08:57  

Åh, så snyggt! Där måste man sitta som en drottning, balkongstolen till trots ;)

ha en fin dag! kram elin

DoYouFancyThis 14 mars 2013 kl. 09:55  

Vilken fin bloggsplats du har, perfekt för ändamålet och tar inte upp halva rummet. Blir mer och mer sugen på fast iMac och att få en egen plats för all inspiration..! /Hanna

Maria - JAG BLOMMAR 14 mars 2013 kl. 10:08  

Snyggt, ordnat och välstädat! Jag sitter också vid ett skrivbord, inte lika rent och snyggt =)

På landet vid havet 14 mars 2013 kl. 10:18  

Jättefina bilder! Skrivbordet är riktigt gulligt. :)
Kram Mia

vår prägel 14 mars 2013 kl. 10:50  

Vilka vackra bilder på en vacker bloggplats!
Ha en fin dag/ Sabina

Petra / Popetotrora 14 mars 2013 kl. 14:55  

Den där lampan alltså... så snygg! Eller ja, hela din bloggplats är ju snygg! Men jag måste hålla med Anna, stolen... ser inte bra ut för ryggen och rumpan. ;)

Katy Noelle 14 mars 2013 kl. 15:45  

It's so light and bright and clean - just like your images.... hmmm.... ;)

Fun and sweet peek into your life, Karin! =]

xxo

SOFIA 14 mars 2013 kl. 15:59  

Fint! Mysig liten hörna.

Kristina - ingen vanlig dag 14 mars 2013 kl. 18:40  

Så fint du har det och färgerna är så behagliga. Ja, det finns fördelar med att ha en stationär - man blir lite emr begränsad i sin tid framför datorn och bildredigerandet :) Å andra sidan är jag väldigt förtjust i min padda som jag slösurfar i soffan med.

Fröken Fräken 14 mars 2013 kl. 19:05  

Och den platsen är säkert ändå mer ordentlig än min, jag sitter nästan alltid i soffan vid soffbordet med min bärbara.. det kommer nog sluta med en rygg som ser ut som en ostbåge ;-D

Johanna / Fru form o fix 14 mars 2013 kl. 20:21  

Snyggt! Men som du säger vore det nog bra med en bättre stol ;-)

Lotta ♥ ohlovely.se 14 mars 2013 kl. 21:16  

Så läckert! Vackra detaljer och fin liten hörna. Men jag håller med alla här, du borde skaffa en bättre stol så du slipper ryggbesvär. :)

Kram!

Nanna 14 mars 2013 kl. 23:11  

Så fint. Ser verkligen rofyllt ut att sitta där. Gillar färgskalan och lugnet. Hoppas du får en superfin helg nu. Kram!

LissenTo 15 mars 2013 kl. 08:35  

Alla dom där små detaljerna du har Karin! Det blir bara så fint, du har blicken för att inreda fint

Trevlig helg
// Kram Lissen

Johanna Stålros 15 mars 2013 kl. 08:47  

Underbart fin bloggplats du har!!!!! Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP