söndag 30 september 2012

Moodboard in September







Nu är det höst. Det är kallt (även om vi turligt nog inte har haft frost ännu) och löven har så smått börjat falla till marken. Det är otroligt vackert med alla färger som kommer. Månadens moodboard är betydligt mer höstlik än den förra. Att det är höst här innebär dock att det är vår/sommar någon annan stans. Härligt - jag hoppas detta märks bland er som deltar. Detta är för övrigt min 12:e moodboard. Ett helt år har gått sedan jag tyckte det var dags att utmana mig själv. Jag planerar att fortsätta (för det här är så kul!) men i något ändrad form.

Varje månad skapar vi en moodboard med det som natur och trädgård har att erbjuda den aktuella månaden. Vill du också anta utmaningen? Du väljer själv helt fritt hur du arrangerar och fotograferar. Lämna en kommentar till det här inlägget så länkar jag tillbaka din blogg

Vi skapar moodboards varje månad: Karin A fotografi, Fotografiska, Everyday miracles, Vid Vätterns strand, LissenTo, Trädgården på höjden, Sabinas foto, Lottas trädgård, A rose is a rose....,


It's cold now (luckily no frost yet!) and the leaves are starting to cover the ground. The autumn colours are very pretty. Autumn is defintily here, which means that it's summer/spring somewhere else. I'm so looking forward to seeing your mood boards this month. This is (btw.) my 12 mood board. The plan is to contiue for some time but I'll make a few changes next month.

Each month we will create a mood board with things that the nature and/or the garden has to offer. Do you want join the challenge? You choose how to arrange and photograph. Leave a comment on this post and I'll link back your blog. 

We create monthly mood boards: Karin A photography, Fotografiska, Everyday miracles, Vid Vätterns strand, LissenTo, Trädgården på höjden, Sabinas foto, Lottas trädgård, A rose is a rose....,

17 kommentarer:

Katarina 30 september 2012 kl. 08:18  

Läckert arrangerat och fotat, Karin!
Min mood board är uppe. Nu är hösten som allra vackrast och jag njuter!

Trevlig söndag!
Katarina

camelia danielescu 30 september 2012 kl. 09:34  

Wonderful pictures , greats tones ! :)

ally 30 september 2012 kl. 09:54  

Karin - I love the rainbow of choices here - and the variety of plants
This is really beautiful
x

Lotta 30 september 2012 kl. 15:57  

Vilken fin moodboard med milda färger du skapat, jag har också lagt upp min nu och längtar efter att titta på de andra bidragen!( det är mitt 12:fte bidarg idag.....)
Ha en riktigt fin oktober månad och jag tycker detta är såå kul.
Kram Lotta

Lotta 30 september 2012 kl. 16:02  

Glömde ju säga att jag ser med spänning fram emot vad du tänker förändra.
Kram Lotta

LissenTo 30 september 2012 kl. 19:31  

Oerhört fin t mooboard Karin, med det där milda fina sättet du skapar bilder som blir som konst.

Blir spännande att höra din nya ide'.

Kram Lissen

Nu finns mitt moodboard uppe också

Marina 30 september 2012 kl. 20:10  

Vackert! Jag älskar de färgerna som är nu.

Kram

Georgianna 30 september 2012 kl. 21:37  

This is one of your most beautiful, Karin! I love the felling of transition and the colors are so lovely. Wishing you safe and happy travels! Xo

Trädgården på Höjden... 30 september 2012 kl. 22:26  

Tänk om man kunde stanna tiden just nu med alla dessa underbara färger. Stanna upp och riktigt få ta in allt det ljuvliga.
Det är så himla kul att fota mood boards och hoppas att du kommer att fortsätta. Nu ligger mitt bidrag också uppe.
Kram Åsa

Sarah B 1 oktober 2012 kl. 08:25  

What beautiful images - so much colour in your flowers and leaves.
x

Sabinas foto 1 oktober 2012 kl. 22:45  

Åh, dina bilder är alltid så ljuvliga! Själv har jag tappat suget och vet inte hur jag ska lägga upp mina bilder längre. Den här gånger blev det enskilda bilder på rad istället. Jag hänger dock på ett tag till och ser om det dyker upp inspiration längs vägen. Ska spana in övrigas bilder också och se om jag får någon idé. Mitt bidrag hittar du här i alla fall: http://sabinasfoto.wordpress.com/2012/09/30/mood-board-september/

AnnA 2 oktober 2012 kl. 10:36  

Hej Karin!
Underbara foton som alltid!
jag hann inte riktigt med att publicera min moodboard i tid, denna gången - födelsedagar och annat...Det blev temat rosor, och eventuellt höstens sista?
Mitt inlägg finns här: http://anna-aroseisaroseisarose.blogspot.se/2012/10/moodboard-september-hostens-sista-rosor.html Ha en fortsatt skön vecka!
hälsn
AnnA

Fröken Fräken 2 oktober 2012 kl. 20:08  

Alltid lika vackert!
Jag läste ett citat någonstans om sommaren;när sommaren har lämnat oss, är den egentligen på väg tillbaka.
Fast det hjälper ju inte alltid att tänka så ;-D

CreandoPhoto 4 oktober 2012 kl. 00:31  

Snyggt! Som vanligt blir jag helt lycklig av dina bilder! Min kommer, men i vanlig ordning lite sent... Jag skriver när den ligger ute :)
Kramar

oscarlucinda 4 oktober 2012 kl. 05:07  

Oh I just love this idea. So beautiful. I'd love to have a go and will let you know when it's up. NIce to 'meet' you...can't wait to read more of your blog (I came here via everyday miracles) x

vert 4 oktober 2012 kl. 21:13  

Hej,
Jag har gjort en mood boards, iofs i mitten av sep men ändå.
/Johanna

Guldnougaten 5 oktober 2012 kl. 16:53  

Så fint.
c.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP