torsdag 27 september 2012

Fabriken - belysning




Jag hade en plan för det här inlägget men så saknade jag ljus. Ja, egentligen saknar jag inte (bra) belysning men jag saknade definitivt ljus nog för att fånga de på bild. Ironiskt, eller hur?

Faktum är att jag gillar belysning. Snygg belysning, funktionell belysning, mysig belysning. Gärna alla tre på samma gång. På bilden en omtyckt taklampa, som lyser upp i sovrummet när så behövs. I sovrummet finns för övrigt även en annan (ny) lampa, som alltså inte fastnade på bild idag. Får lov att återkomma i ämnet belysning framöver med andra ord. Fler lysande inlägg här.

Light and lighting. I had a plan for this post but then I couldn't find enough daylight to capture the lighting in my home. Isn't that ironic? The theme of the week over at Fabriken is lightning. I love light and lamps so I will be posting more on this topic in the near future.

2 kommentarer:

Mariette 28 september 2012 kl. 08:49  

Vilken magisk bild!

Trevlig helg Karin!

Kram Mariette

LissenTo 30 september 2012 kl. 22:19  

Som en flygande magisk lampa.

Gillar din bild.

Kram Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP