onsdag 11 januari 2012

Beautyspot



En av fördelarna med att vara på Etsy är alla fina handgjorda saker som man (jag) får upp ögonen för. Ibland väcker sakerna ett sådant ha-begär att det helt enkelt inte går motstå att köpa dem. BeautySpots handgjorda smycken föll jag för direkt. Helt underbara! Romantiska, roliga, färgglada, stilrena. Det finns något för alla. För egen del går jag numera runt med ugglor i öronen. :)

One of the things I love about (being on) Etsy are all the gorgeous things I stumble upon each day. BeautySpot offers the most beautiful handmade jewellery. It was love at first sight! Romantic, funny, colourful, stylish...there is something for everyone. I'm more than happy with my owl-earrings.


10 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein 11 januari 2012 kl. 07:44  

Tolle Ohrringe sind das, ich werd auch mal in diesem Etsy-Shop vorbeischauen!
Viele liebe Grüße
Yvonne

beautifully, suddenly 11 januari 2012 kl. 07:55  

So pretty :)

Anonym 11 januari 2012 kl. 09:05  

Åh, så söta! Det är verkligen farligt med Etsy, det finns SÅ mycket fint där...

Ha en fin dag!
Kram Moa

Anonym 11 januari 2012 kl. 09:35  

De var verkligen söta!

Det går bra p jobbet, extra kul att gosa med G på kvällen! Det går bra för Stefan så det är ju skönt.

Kram

LissenTo 11 januari 2012 kl. 10:00  

Underbara, stilrena, förstår att du klickade hem dom.

Att vara någons fru 11 januari 2012 kl. 14:06  

Jag vågar knappt gå in där, jag shoppar ihjäl mig.

Unknown 13 januari 2012 kl. 13:45  

beautiful blog and photos!

Camilla Alvén 13 januari 2012 kl. 15:50  

Vad söta!
Jag kikade in på sidan och såg så många fina smycken...

Ha en skön helg
Kram

Glädjekällans Trädgårdsblogg 13 januari 2012 kl. 17:08  

Finfina!
Kul med smycken!
Trevlig helg
Birgitta

FO - 2 14 januari 2012 kl. 13:12  

Vakre gleder. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP