måndag 24 oktober 2011

Och vinnaren är...




Enligt konstens alla regler (dvs efter att ha skrivit ner alla namn på små lappar, vikt ihop dem, lagt i en skål och blandat runt ordentligt) har jag nu dragit en vinnare i utlottningen av kalendern. Vinnaren är Diana med bloggen Decdia. Din almanacka kommer snart med posten! :) Tack alla som var med och tävlade och för era fina kommentarer om kalendern. Fri frakt gäller månaden ut, både i och utanför Sverige.

The winner of my calendar give-away is Diana. Thank you all for participating and for all your kind comments about my calendar. As I mentioned before I ship for free world wide in October.

2 kommentarer:

Diana 24 oktober 2011 kl. 19:54  

Nämen oj! Jag är mållös... Vad skoj! Tackar tackar! Ska bli skoj att ha den superfina almanackan hemma.

millandante 24 oktober 2011 kl. 21:34  

Grattis till dig Diana!! Almanackan är verkligen superfin!!!!

KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP