söndag 25 september 2011

En ny ton.




Så har det bruna och bruntonade hittat hem även till mig. Efter att ha sett HM:s doftljus look-alike både här och där var jag tvungen att klicka hem ett jag med. Doftljus i all ära men tål man inte starka dofter så gör man det inte. Hur som helst, det bruntonade glaset blev verkligen en ögonöppnare. Skålen i mina föräldrars källare, som jag inte ägnat en tanke åt tidigare, stod där plötsligt och skrek "ta med mig hem". Absolut, inga problem, klart jag gör - tänkte jag. Perfekt att fynda på nära håll. Små skålar kan man inte få för många (?) och den här får för tillfället rymma några av höstens finaste juveler. Fin söndag allesammans!


Some brown things in my home. The candle is from H&M and after seeing it on several blogs I had to buy one too. Anyway , the brown-tinted glass was really an eye opener for me. The bowl in my parents' basement, which I haven't really noticed before before, suddenly stood there and scremed "bring me home." Absolutely, no problem, of course I will - I thought. One can probably not have too many (?) small bowls. Have a lovely Sunday everyone!



7 kommentarer:

Rose Garden Malevik 25 september 2011 kl. 12:26  

Underbara färger :)

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter......
redan 72bloggar med......
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Yvonne - Frl. Klein 25 september 2011 kl. 17:44  

Liebe Karin,
wunderschöne Dekoration! Ich finde auch diese Farbe wunderschön für den Herbst!
Liebe Grüße,
Yvonne

Anonym 25 september 2011 kl. 17:54  

Ursöt skål, och det är så fint med ekollon, kastanjer mm! Jag köpte lite kläder till Gabriel häromdan - alla i brunt! Slump? :-D

Kram !

Lotta 8`) 25 september 2011 kl. 19:57  

Jättesöt liten skål! och himla fin färg - kul med lite ny färg i inredningen och är tingen "gratis" så är det bara att växla efter humör och årstid :)
Jag brukar botanisera hemma hos svärfar och efterhand så har det blivit en del prylar ;)
Ha en fin höstvecka, kram :)

annixen. 25 september 2011 kl. 22:36  

Jag har dem också, flera stycken :)

Vad fint de var mot mässingsljustakarna och den fina skålen! Jättefint!

Lotta ♥ ohlovely.se 28 september 2011 kl. 10:28  

Vackra bilder, älskar tonerna i bilderna. :)

LissenTo 28 september 2011 kl. 16:53  

Så härligt när man plötsligt ser något i ett nytt ljus.
Vacker skål som förtjänar att stå framme.

Kram Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP