lördag 13 augusti 2011

Tack och frågor till er bloggläsare

20110813_blogg1

Tack till alla er som kikar in och skriver så fina kommentarer! Jag läser en hel del bloggar på min iPhone men att kommentera är lite mer knöligt. Imorgon hoppas jag dock på att bli ägare till en sådan här.

I höst tänker jag göra skäl för mig (fotobloggare som jag är) och bjuda på lite mer bilder och text om allt som rör fotografering. Frågor jag får handlar ofta redigering och liknande och vid ett par tillfällen har jag till och med blivit tillfrågad om att hålla kurs. Det blir det inget av nu men däremot tar jag gärna emot frågor och tips från er bloggläsare om vad ni vill läsa mer om när det gäller fotografering och bildredigering här på min blogg. Skriv i kommentarsfältet eller maila mig på info@karinafotografi.se.

Hoppas ni har en underbar helg! Själv har jag (tänk att man aldrig får nog) varit iväg på ett par loppisar och ikväll ryktas det att jag ska bli bjuden på tonfisk och citronrisotto. Lovely!

20110813_blogg2

***

Thanks for all you kind comments and support! Tomorrow I hope I'll get a new computer. I often get questions about how I edit my questions and about photography in general. I planning about writing more about this from now on. Please let me know in the comments if you have any questions and what you would like to read more about here on my blog. Have a lovely weekend everyone!

7 kommentarer:

Susi 13 augusti 2011 kl. 18:14  

I love this colour so much..
Wonderful picutures..
a nice weekend..
susi

LissenTo 13 augusti 2011 kl. 19:34  

Jag vore glad om du vill dela med dej av tips om fotografering.

Trevlig helg // Kram Lissen

millandante 13 augusti 2011 kl. 23:26  

Ja, du tar då verkligen helt makalöst fina foton!! Vad sägs om att lära mig allt du kan...? hihi;)
Ser fram emot detta även om jag inte kommer på någon direkt fråga nu. Jag blir följare i alla fall, så jag inte missar något!:)

Kram

Andrea 14 augusti 2011 kl. 01:09  

i love the colours on your pictures <333 i would love to know how you edit your pictures!! they always look so nice!!!

Lilla huset på prärien 14 augusti 2011 kl. 09:09  

Jag älskar dina bilder! De är underbara. Kul att du vill dela med dig lite mer. Gör gärna lite "före-efter" bilder och beskriv steg för steg hur du har gjort :)

Kram Jenny

Moa 14 augusti 2011 kl. 16:14  

Underbara foton, hortensior är så vackra. Jag köpte en i början av sommaren men den dog rätt snabbt så jag tror de är för svåra för mig...

Kul med ny dator, den såg riktigt spejsig ut :)

Hoppas du får en fin vecka!

Kram Moa

Karin 14 augusti 2011 kl. 19:46  

Så trevligt att titta in i din fotoblogg. Speciellt kul eftersom jag också är Karin A, men har ett annat namn på bloggen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP