lördag 9 juli 2011

Sommarhälsning



Tack för att ni fortsätter att kika in trots att jag är dålig på att uppdatera. Tyvärr lär det bli så ett tag framöver också. Min dator går nämligen inte att rädda (eller är åtminstone inte värd att rädda) utan det blir att införskaffa en ny. Just nu funderar jag på om jag kanske ska slå till på en Mac den här gången. Jag har inte haft någon tur med mina pc:s om man säger så... ;) Bilden i dagens inlägg är från en fotosession jag hade nyligen med en fin familj. Frustrerande nog kan jag inte komma igång med att redigera bilder (ja ni förstår ju varför). Tänk så beroende man är av en fungerande dator, även om jag klarat mig bra med min iPhone. Innan jag köper ny dator väntar dock en kort, men förhoppningsvis avkopplande, semester i grannlandet i väst. Vi ses om några dagar!

Thank you for your visits, even though I'm not up-dating my blog much recently. My computer can not be saved (or at least not worth saving) so I will have to buy a new one. Right now I'm trying to figure out if I should buy a Mac this time or not. I haven't had any luck with my PC's if you say so ... :) The picture in today's post is from a photo shoot I did recently with a nice family. Frustratingly enough, I can't edit the photos(of course you understand why). Think of how dependent you are of having a computer, even if I must admit that I get along fine with my iPhone. Before I buy new computer I'll be away for a short, but hopefully relaxing holiday in Denmark. See you in a few days!

5 kommentarer:

Moa 10 juli 2011 kl. 10:01  

Åh, vilken fin bild! Verkligen somrig och vacker...

Så trist med din dator, det är verkligen drygt när tekniken strular. Jag har fått för mig att Mac-datorer är riktigt bra, men jag har aldrig kommit mig för att byta. De är väl rätt mycket dyrare också tyvärr. Fast hemskt snygga förstås :)

Hoppas att din semester blir fin och avslappnande!

Kram Moa

Marina 10 juli 2011 kl. 13:07  

Vacker bild!

Klart man är beroende av sin dator och alla dess funktioner. Det har gått dithän för de flesta nu tror jag, antingen man vill eller ej.

Jag blir alltid så längtansfull på något sätt när jag ser andras, dina bla., fina bilder. Jag vill så gärna kunna fotografera så. Jag nöjer mig med att inspireras så länge...Dottern får ställa upp då och då som "modell".

Kram!

Anonym 10 juli 2011 kl. 16:35  

Vad synd att datorn inte kan räddas! Hoppas du hittar nån bra snart. Väldigt fin och somrig bild, var det dem i Särö som du berättade om när vi sågs?

Ha det så bra i Norge! Vi åker om en vecka, ska bli riktigt trevligt.

Kram

Yvonne - Frl. Klein 10 juli 2011 kl. 20:38  

Liebe Karin,
das Bild ist wunderschön!
Bei uns ist es zur Zeit sehr heiß und wir haben fast jeden Tag ein Gewitter!
Ich wünsche Dir einen schönen Urlaub in Dänemark! Ich freue mich wenn Du wieder da bist!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Camilla Alvén 11 juli 2011 kl. 07:39  

Härlig bild!

Tråkigt med datorn...hoppas att du får tag i en ny snart.
Ha en fortsatt skön semester
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP