måndag 25 juli 2011

My new business cards


Häromdagen fick jag hem en hel bunt med visitkort. Och jag får lova att säga att jag är mer än nöjd med dem. Som små konstkort med mina bilder på. Jag passade på att klicka hem några klistermärken när jag ändå var igång.

Jag kommer att vara ute och resa en del under de kommande veckorna men kommer att uppdatera ibland och kika in hos er när tillfälle ges. Ha en fin vecka!


Design: jag
Visitkorten och klistermärkena är tryckta hos moo.

The other day I got the business cards I ordered earlier this summer. I'm really pleased with how they turned out. They look like small pieces of art with my pictures on them. I also designed and ordered a few stickers. I'm travelling a bit at the moment but will try to post anyway and also check out your blogs every now and then. Have a great week ahead!

12 kommentarer:

Marina 25 juli 2011 kl. 10:03  

Jättefina!
Satsar du på att jobba som fotograf eller?

Kram!

Anna-Malin 25 juli 2011 kl. 10:07  

OJ OJ OJ så FINT Karin!!

Kram :)

Lotta MayaLee Photography 25 juli 2011 kl. 10:24  

Så fina Karin! Jag brukar också beställa från Moo, älskar deras produkter!
Ha en en bra dag!

Kram Lotta

beautifully, suddenly 25 juli 2011 kl. 10:42  

Oooh, they look fantastic! :)

♡Johanna♡ 25 juli 2011 kl. 12:13  

Jättefina blev dom! Är det lätt att beställa dom?

kram

Moa 25 juli 2011 kl. 18:19  

Jag gissade liksom Lotta att de kom från Moo :) De ser verkligen jättefina ut! Jag beställde faktiskt en laddning med minicards därifrån för några veckor sen. Jag är hyfsat nöjd med resultatet men jag tror att jag ska försöka att verkligen tänka på vilka bilder som har en "Moo-remsa" i sig - många bilder är fina i sin helhet men går inte riktigt att få till i det avlånga formatet. Men jag gillar verkligen papprets lyxiga tjocklek och den matta ytan. Nästa gång blir det nog visitkortsstorleken för mig också, minicardsen är verkligen mini :)

Ha en fin vecka!
Kram Moa

PhotoPuddle 25 juli 2011 kl. 23:14  

These business cards are beautiful.

Maria 26 juli 2011 kl. 01:57  

Såå vackra! Man blir ju beroende av Moo :) Vill du byta visitkort? Skulle vara jättekul och en ära att äga ett sånt fint ett. Hoppas du har det trevligt när du är ute och reser! Kram!

Yvonne - Frl. Klein 26 juli 2011 kl. 20:07  

Liebe Karin,
Deine Karten sehen toll aus!!!
Liebe Grüße,
Yvonne

Karins fotoblogg 27 juli 2011 kl. 14:14  

Åh, så snygga! Jag funderar också på att fixa lite schyssta visitkort(har vanliga tråkiga, gratis fr vistaprint) men jag kan liksom inte på komma på nån bra layout. Dina visitkort känns verkligen som Du. Jag har inte kommit underfund med vad som är jag... Jaja... det löser sig väl :D

ha det bra på dina resor, jag väntar med spänning på bilder fr dom :)

Kram, kram!

Karin A 27 juli 2011 kl. 18:05  

Tack alla - vad kul att ni gillar dem!

Marina: Nej jag kommer att fortsätta med fotograferandet vid sidan av. De här är i första hand för att skicka med till dem som köper mina bilder. :)

Johanna: Det är verkligen enkelt och smidigt. Det går att göra mycket med dem (såsom designa baksidan som jag gjort) eller enbart följa den färdiga mallen.

Moa: Ja det gäller att tänka till. Jag är liksom du väldigt nöjd med pappret. Bra att veta att minikorten är väldigt små. Jag är jättenöjd med visitkorten, så beställ! ;)

Maria: Gärna! :D

Karin: Tack, så snäll du är! Jag är som sagt väldigt nöjd...

Nanna Bylund 28 juli 2011 kl. 12:29  

Fina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP