torsdag 7 april 2011

Två favoriter....

DSC_0230 copy2

i en och samma bild; härliga mattor och en cykel. I helgen som kommer ska jag ge mig ut på matt- och soffjakt. Dessutom ska cykeln få komma ut ur förrådet. Det är väl ett vårtecken så gott som något!? Idag har det förvisso varit väldigt blåsigt men annars känns det ganska vårligt nu. Vad har du får planer inför helgen?

Two of my favourite things (beautiful carpets and a bicycle) in one picture. My plans for the weekend include to look for a new carpet (an couch) and to take the first bike ride for this year. Isn't that a spring sign? Today it's a bit stormy outdoors but otherwise it's pretty springlike now. What have you planned for the up-coming weekend?

8 kommentarer:

LissenTo 7 april 2011 kl. 22:18  

Vackra mattor och nog är det något speciellt att susa iväg på första cykelturen.

Planer i helgen är gå på cafe med kompis och en födelsedagsmiddag.

Dessutom jobba.

Lycka till i soff och mattjakten.

Kram Lissen

Yvonne - Frl. Klein 7 april 2011 kl. 22:43  

Liebe Karin
das Foto sieht wieder so toll aus!
Radfahren ist eine gute Idee! Ich werde morgen mal ein bißchen joggen gehen, denn letzten Sonntag habe ich wieder damit begonnen, aber ich komme noch nicht sehr weit, obwohl ich früher sehr viel gelaufen bin. Also muss ich mich wieder ranhalten!
Ich wünsche Dir viel Spass beim Radfahren und ein sehr schönes Wochenende,
ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

t does wool 8 april 2011 kl. 02:58  

beautiful fabric Karin..love the bicycle back there ;))

Moa 8 april 2011 kl. 08:41  

Vilket vackert foto, färgerna är så härligt mjuka...

Lycka till med dina "jakter" :)

Ha en toppenhelg! Kram Moa

LissenTo 9 april 2011 kl. 10:16  

Nu är jag här igen :-)

Äntligen är lördagen här, en av veckans absolut bästa dagar.

Om du vill och orkar så har du en utmaning hos mej.

Kram Lissen

Ninni 9 april 2011 kl. 16:52  

Liksom du gillar jag bilder med cyklar. Inte blir de sämre av att där finns vackra mattor också ;)
Min lördag går åt att packa resväskorna med både prylar och kläder inför resan till Portugal imorgon förmiddag.
Men söndag eftermiddag räknar jag med att sitta i lugn och ro och titta ut över Atlanten. Kanske med ett glas iskallt Vinho Verde.
Lycka till med dina inköp och njut av premiärturen på cykel. Jag gjorde min igår. Det var härligt!
Kram Ninni

Anonym 10 april 2011 kl. 08:18  

Jättefin komposition och fina färger! Hoppas du hittade matta! Vi satt ute och fikade flera timmar igår, underbart!
Idag ska vi till mina föräldrar och inviga deras "pensionärskuvös" (inglasat uterum) :-)
Kram

Georgianna 12 april 2011 kl. 18:01  

Love this!! So evocative and intriguing. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP